CONTEST SAYA SUKA DRESS


Syarat-Syarat Penyertaan :

1. Penyertaan terbuka kepada semua peringkat umur. Tinggal di Malaysia / (luar Negara pun boleh dengan syarat anda beri alamat Malaysia ).

2. Anda hanya perlu upload gambar (lebih banyak lagi bagus) memakai dress dan buat satu entry ringkas mengapa anda suka memakai dress dan sedikit penerangan mengenai blogshop dresskami. Anda juga sangat digalakkan untuk Tag 3 rakan blogger yang lain untuk turut serta.

3. Blogger perlu Follow blog http://dresskami.blogspot.com/, letakkan banner side bar di atas yang terus link dengan contest ini di blog anda ^_^

4. Pemarkahan akan dikira mengikut kreativiti entry , gambar yang menarik , follower blog ,dan bagaimana Passion anda terhadap dress dapat inspire ramai yang lain untuk juga memakai dress! Pemenang dipilih 100% berdasarkan markah 3 orang juri dari dresskami.

5.Tarikh tutup 13 August 2011 & Jangan lupe untuk tinggal kan link dan e-mail anda disini-->

And this is all my picture :

Saya sangat suka memakai dress kerana saya rasa saya kelihatan lebih comel dan cantik bila memakainya dan i feel more more confident! Lebih berkeyakinan untuk berkomunikasi dengan orang dan keluar berjalan-jalan. Saya sangat suka sesuatu yang comel dan cantik. ^_^

Blogshop Dresskami bagi saya sangat berbaloi shopping dekat sini kerana dressnya yang cantik-cantik dan comel-comel selain harga yang murah dan berpatutan cuma kena cepat-cepat cop nanti dikebas orang dulu. anyway GOOD LUCK Beautiful Bundle Dress!! Semoga terus maju jaya kehadapan. :)

Tag :

*(korunk-korunk yang lain pun dijemput join ya..^^)

nOtahati: wish me all the best ye geng.. Thanx

〜( ̄▽ ̄〜) 〜( ̄▽ ̄)〜 (〜 ̄▽ ̄)〜

Comments

Solehatun Husna said…
join contest yekk..
good luck !
siti soleha said…
Thanx sebab Joint ^_^ , Cantik pakai dress. Good Luck .. Dear !
amal said…
gud luck sis ekin :)

hehe , pic kedua last kat TS kann . hee
Akin Amar said…
anakmuda: yup.tq..:)

soleha: sesama...tq dear! hope leh win hee;)

amal: hehheee yup. tq amalina uit..:)
maira said…
kite suka picture kedua.
cantik lahh. beli kat mana?
btw good luck (:
Akin Amar said…
maira: tq dear...yg 1 and 2 tu bj yg sama la..hee beli kat ts je mampu..;)

Popular Posts