tRip bersama dak2 tEknik sIrpunk..;)

GUA WANG BURMA,PeRLIS!!!!
17hb-19hb Julai 2009
GUA WaNg bUrma,PERLIS!!!!

huhuu cuti2 yg begitu membuhsankan~
yang akhirnya membawaku ke PERLIS...
Thanx alot 2 Cikgu Fadzilah sudi kasi ekin&sya jOin...:)

tRip kali nieh bleh tahan la besh..
walaupun ku rasa gua tempurung lagi best..
sbb gua tempurung ade gelongsor batu kapur..hahaa ;d


~~huhuu sejuk seh air gua... pOsing2,snap2 jer keje kami..hee ;)~~


first2 sampai perlis kteowang tros msk gua wang burma..
tp sblom 2 ku terpakse mengharungi 1.2km x 6kali dengan hanya berjalan kaki utk ke chalet selama 3hari nieh..tapi best gak xperlu diet2 utk kurus..hahaa

ape yer dpt msk gua???
yang aq blajar larh..iaitu
atasi masalah gayat iaitu ketinggian,tinggi seh lalu kat titi2 tu dh la xder pemegang..dOyaii..cuak gak..pas2 sangat2 gelap..banyak kelawar,taik kelawar pown byk..haha
pas2 kami msk ke lubang cacing..bagi mereka2 lebih2 kebesaran agak xlepas larh..nasib aq lepas..hee ;d
pas2 meredah air2,merangkak,meniarap,meredah lautan air..
besh2 mandi free,terasa kesejukan air gua semulajadi yg sangat fresh....;)
mmg penat gler seh..kaki terasa lenguh.tapi rase puas!!!
tapi xcukup gan 2..after 2 kami kuar ke kuala perlis utk shOPPING!!!!!!!
hahahaa :) aq xbeli pape pOwn coz xtaw nk beli per..huuu~

ader gak yang salah paham dengan umurku..
biase larh..dah sume dak2 f4&f5..
dOwang ingat sebaya..haha kelakar tOL.
biase larh..aQ kan awEX mude..hee ;)



Comments

Popular Posts