11/11/2014 - When you finally LETGO of the past, something better comes along. :)

Sunday, December 06, 2009

aNdai eSok aKu XLagi kAya,aDa LaGi kE oRang naK kAwan dEngAn aKu???!


tetiba ada satu perasaan yang aku tiba-tiba terfikir...
sumber inspirasi utama..amir.
kes pasal amir touching dulu..
bila difikir-fikirkan, betul jugak oo..

sekarang aku tengah senang..ramai yang nak kawan..
andai esok ,atau satu hari nanti aku dah tak senang macam mana?...
ada lagi ke orang yang masih nak kawan dengan aku?...
ada lagi ke orang yang nak ambik berat pasal aku?..
time tu bila aku susah ada ke kawan-kawan yang akan tolong aku?..
hulurkan tangan ringankan beban?~
sedih oo bila difikir-fikirkan...
kalau ada,Alhamdulillah..

tapi bila aku fikir-fikir balik.
baru aku faham perasaan amir.
kenapa dia rasa sangat sedih..
walaupun sebenarnya kami tak berniat langsung nak buat dia terasa..

jauh disudut hati aku.
aku tak pernah pilih bulu untuk berkawan..
walau siapa pun korang, semua aku kawan..
aku xpernah tengok harta kekayaan,pangkat dan sebagainya..
aku cuma tak suka orang ambik kesempatan atas kesenangan orang lain,tu je..
aku pun bukannya kaya sangat..
cume kehidupan aku sekarang agak senang sikit,
kalau nak dibandingkan dengan dulu yang penuh kekurangan..

Alhamdulillah aku hidup penuh kesederhanaan.
bagi aku kekayaan tak penting..yang penting hati budi.

aku harap sangat semua ikhlas nak kawan aku..
macam aku ikhlas nak kawan dengan semua.;)

LURVE u ALL!!!!
FRIENDSHIP FOREVER!!!:)

2 comments:

BuLaN iTu aKu said...

memang susah mahu cari kawan yang setia bersama kita susah dan senang...
kalau dah ada.. sila hargainya
ok sayang

akiN aMar said...

yup.sgt susah...
tq cik bulan..;)