11/11/2014 - When you finally LETGO of the past, something better comes along. :)

Saturday, December 19, 2009

cosmic fiesta happening dari luar..

semalam tanggal 19 dis 2009..

aku dengan chik gerak pergi sunway pyramid..
untuk pe ye?..untuk usha2 comic fiesta la..hee;)

excited lak nak pergi..coz sebelum ni tak berkesempatan lak nak pergi..hee
kteorang keluar rumah tepat pukul 12tgh sampai pukul 4ptg..
pergh!!memang lama gila..aku dah berasap dah..takpe2 sabar je..
gila la jem jalan hari ni.almaklum cuti sekolah..(benda aku paling benci,JEM dijalan raya..hux)
kami plak naik bas+train...ikut hati aku nak drive tapi kesian plak kat chik..
kembang kecut perut dia karang naik kereta dengan aku..hahahaaa

sampai je kami terus g convention hall,sunway pyramid..
gila ramai la kat luarnya...redah je la.memang ramai pakai custom animex..
best jer tengok,agak teruja gak la..hee~
so dikesempatan itu.. kami pun ambik kesempatan tangkap gambar..hee;)
(chik sangat takut untuk tangkap gambar..terasa diri sangat kecik katanya..hahaa)
ini antara mereka2 yg pakai costum animex;)
cun habis la..sgt cOmel++smart..

aq pun nak tumpang kecOmelan mereka..;) hee

apa yang tak bestnya kami tak masuk.
disebabkan sedikit masalah..
sangat rugi sungguh..tapi tak pe la nextime..
chik pun taun depan katenye nak join cosplay..
macam seronok..aku pun macam tak sabar...
tapi tak tau macam mana nak jOin..
ada siapa2 tau????~

p/s:tak sabar aku nak tunggu cosmic fiesta nextime plak..
nextime aku akan buat perancangan betul2..(dasyat tak aku?..hahaa;d)
aja!aja!fighting!!!hee;)

3 comments:

hans said...

best weih
aku xpenah epgi lagi
member aku penah pegi

hans said...

tingin nak pergi tapi xpenah dapat
jauh sangat

akiN aMar said...

betol3.mmg best..
klu pergi pasti xrugi punya..
tp aritu xsempat masuk..
xde rezeki..nextime la jwbnya..hee