rindunya kat si gadis,aku rindu kau la ngek!

huhuu~ si gadis sekarang agak kesombongan dengan aku..
tak tahu la kenapa..
tapi rasa2nya aku tahu kenapa..
mesti dia dah ada awek tu yang sombong gan aku..
tapi kan friendship never die..
hu..entah la..
ke aku ada buat salah dekat dia..??
memang kau dah sangat lain..
kau dah tak sayang aku ye?..sob3~
sampai hati kau kan..huu
(siyes dol,aku bangun pagi terus teringat si gadis..aku tunggu je mesej ko ajak aku keluar tapi...huhuu menghampakan..)

untuk menutup kesedihan dihati..
aku mesej si gadis..ingatkan nak ajak dia lepak taman layang2 dengan tyqa..
alang2 ingatkan nak jogging kat sana sekali ler..
lame gak aku tak jogging(terasa diri sudah gemok..dOyaiii..hee;)
tapi malangnya dia tak balas mesej aku..
so aku keluar la dengan tyqa je..berdua kan lebih baik..
dah dia tak balas mesej aku..
so aku pun ilang mood nak pergi taman layang2..
jadi untuk menutup hati yang lara..
aku ajak tyqa round2 je..
mintak teman aku beli barang jap..
lepas tu kitaorang pergi karoke..
tyqa yang suka karaoke, aku backup singer jer..hehee;)
anyway aku berjaya buat hati aku happy hari ni..
tq tyqa..sudi teman aku jalan2..
I LOVE U larh!!!hee;)

p/s : bila aku dah suka kau,kau buat aku macam ni kan?..sangat bagus..
aku mintak sikit masa je..bagi ruang aku bernafas jap tapi kau..huhuu whatever la..
ucapan terakhir,selamat tinggal si gadis..NOKTAH.

mOod : sangat gembira(yup.aku tipu~)

Comments

Popular Posts