11/11/2014 - When you finally LETGO of the past, something better comes along. :)

Wednesday, January 27, 2010

gila shakai punya jerawat!!!eh,tikus!!!


arghhhhh!!!!!!!!!jerawat oh jerawat!!!!
sape ada tips tuk hilangkan jerawat gan segera?..
aku tak tahu la kenapa tiba2 je dahiku ditumbuhi jerawat yang dahsyat...
yg paling kurang asam..
sabtu lepas aku pergi supermarket 'BINTANG'..
nak beli vanish 'hilangkan segala kekotoran'(sabun pencuci baju)..
hee iklan jap.
tapi kitaorang(aq+chik) tersOsat kat tempat pencuci muka..

aunty tu dengan penuh kurang asam ckp:

"kat sini tak ada vanish..tapi ubat nak cuci jerawat ada..nak cuba?..."
gila kurang asam...dah macam ada blusher jer kat dahi..hee
tapi xpe ku rileks jer..cOol beb.
jangan kibut2..sok2 elok la..insyaAllah...

aku ckp kat chik:
xpela chik,sekurang2nya aku dapat rasa perasaan org yg muka byk jerawat..
aku nye jerawat nie baru sikit..aku redha..:)

p/s: gila larh, wayar kereta kancil aku kena gigit tikus!!!adeh!masalah betul..terpaksa la aku letak kucing kat depan boned kereta..ngeh3~ ;)
Blogger Templates

Blogger Templates

No comments: