Jalan2 kEjar MASA~

aku banyak story nak cerita hari ni..
tapi aku tak tahu nak mula dari mana..

ok.kita mula dari pagi..
pagi nieh situasi agak berubah..
coz kami tak mengeluarkan suara2 sumbang dengan jayanya
(iaitu menyanyi keriangan seperti biase)..
tapi kami lebih kepada berborak dari hati ke hati.. (iaitu lebih kpd kematangan disitu..;)
urm,..ntah la kenapa pagi ni, mOod aku tak ada bersama aku..(jiwa kosong beb!..)

tengahari..
ntah kenapa tiba2 hati aku terusik bila wawa gan chik marah aku coz aku lambat..
'yang selama ni diaorang lambat,aku setia je menunggu..'huux
aku jadi sedih terus hilang mOod..
kemudian..
mOod kembali berubah seperti biase..

petang..
ke-shengalan chik membatasi ke-shengalan aku..
situasi masa balik kerja..
aku menanti chik penuh kesabaran di luar sambil menyorok di sebalik rimbunan pokok
(ingatkan nak buat kejutan..surprise!!)..hee alih2..
akibat kebuhsanan menunggu chik..
aku pun masuk balik kat dalam ingat nak usha2 buku kat kedai buku..
alih2 aku nampak chik..sedang menanti aku penuh kerutan di dahi di dahi..
ADEH!!!!shakai betul..hahaaa
patut berjanggut aku tunggu chik..rupa2 dia kat dalam..
nasib aku masuk dalam..hahaa
shengal je...
terus semua jenis api kemarahan+kebengangan++kepenatan menanti hilang..
yang tinggal hanya sisa2 tawa yang berpanjangan tanpa henti disitu...hee;)

malam..
aku pulang ke rumah dengan senyuman dibibir..:)

pantang jumpe cermin..
mesti 'SENYUMmmmm..nghee~;)

p/s:..saje nak view gambar ni..
kawan2 ini la tempat praktikal sy..
PNB Darby Park(PNBI).. ;)

Comments

Popular Posts