aKu saNg priA pujAnGga~


hari demi hari ku gagahi diri tuk terus lari,lari dan berlari..
sampai tiba saat itu, ku tempuh penuh kesungguhan disitu..
tapi ku tetap berdiri di garis itu..
sehingga ada yang cuba memadam garis itu..
yang akhirnya berjaya dipadam sedikit demi sedikit..
dari hari ke hari..akhirnya aku bisa lepasi garisan itu..

di bawah sinar ultra unggu yang menerangi hari2 ku..
aku punya hati,aku temui perasaan,aku jiwainya..
akhirnya aku tewas..

mereka datang menghulur sekeping hati..
ku gapai dalam kepayahan..
aku tersedar dalam lena..
kini ku perlu corak semuanya kembali..

ku cuba untuk masuk kedunia mereka..
untuk menjadi lebih dewasa..untuk mengenal diri ini..
akulah sang pria pujangga yang sedang meniti kematangan..

p/s: aku jijik tengok orang buat maksiat dekat midvalley..kat tempat bowling..
kalau aku diberi kekuatan untuk sepak sekor2 memang aku aku dah sipak dh..hux

p/s: aku BENCI PERAGUT!!!!!!!!!!!!!aku harap kau mati kena langgar lori besar!!!
arghhhh.aku emOsional..aku geram..kenapa perlu meragut untuk dapat duit?..kau muda,cukup kudrat boleh kerja kan shakai?!!!hux(wah,aku kena sampuk ke nie...maaf kawan2 terkasar pula)

p/s: aku gembira keluar jogging dengan cikpin hari ni..hilang sikit resah dihati nie..lame gak tak jogging..=)

aKu saNg priA pujAnGga~..pelik2 plak dah tajuk aku nieh..adeh!hentam saja la labu..hee;)
Blogger Templates

Comments

hans said…
aku malas jogging
hahaha
Akin Amar said…
jog tuk chat..bkn semata tuk kurus..hee
merajin2kn la diri ye..hee;)

Popular Posts