Otak melayang,Nasib aku tak melayang..kerna Tuhan masih SAYANG akU!!


Tragedi 05 Februari 2010 akan menjadi sejarah yang akan aku ingat sampai bila2..
sejarah yang memang leh buat naik bulu roma bila difikir2 balik..
kenapa aku selalu buat keja gila ek?..

Alhamdulillah, malam ni aku masih diberi kesempatan untuk bernafas..
entah kenapa..pagi tadi aku rase suram muram sangat..
sepi jer..dengan bunyi unggas2 berterbangan..(ini tipu jer..hee;)
awal pagi aku mula kan perjalanan dengan tenang..
penuh sopan santun di jalan raya..slow je seh aku bawak motor..
almaklum minyak tak ada..so sementara menanti sampai ke petronas..
aku HOPE sangat sempat sampai sebelum minyak motor habis..
and finally kami berjaya!!hee;)

ini bukan tentang PETRONAS..
tapi benda yang berlaku selepas tu..
disini aku memohon seribu juta puluh2 KEMAAFAN dari chik..
aku tau memang salah aku..
kerna aku dia jadi mangsanya..
aku cuai..aku berkhayal..otak aku dah tembus sampai kOrea..
rindu gan KIM BUM aku..hee;d =>shakai disitu~

awal2 pagi, 07.10a.m. :

kat stesen minyak petronas..
after aku isi minyak..
aku ingatkan chik dah naik atas motor..
so aku dengan jaya tanpa perasaan..dengan jiwa yang kosong..
memulakan perjalanan, alih2..
eh2,rupa2nya chik tak naik motor lagi la..
bahahahahahakx kelakar ada..malu pon ade..
nasib xde orang..pakcik2 cashier je ade..hee
nasib chik tak otw naik lagi..kalau tak gerenti tergOlek2 dia jatuh nanti.hee
wah!!aq berangan apa?..bleh plak sampai tak perasan chik tak naik lagi..


tragedi Februari, 07.20a.m. :

TUHAN masih Sayang kteorang..(aku&chik)
Alhamdulillah..aku syukur sangat2..
serius memang aku tak perasan LORI bapak gila besar tu..
adakah aku berkhayal?..
kata wawa mungkin otak aku gah berfikir2 sesuatu..
sampai lori besar GIANT lalu sebelah pon aku tak perasan..
and finally bunyi hOn lori yang kuat yang mengejutkan aku..

dalam kepala otak aku..
aku hanya fikir pasal chik je..risau gak la..
confirm dia terkezut...
coz lOri gila besar GIANT tu sipi..sebelah kteorang jer..

betul sangkaan aku..
turun je motor, aku terus peluk chik and mintak maaf..
chik buka je helmet aku nampak..air mata dia berjujuran keluar..
bak paip air rosak yang mengalir deras tanpa henti..
(kenapa mesti bagi perumpamaan paip ek?..hee hentam saje la..;d)
aku tahu dia terkejut..
Alhamdulillah..kami selamat..
sorry banyak2 chik..
aku serba salah gila..

sangka aku kau mesti fObia nak naik motor dengan aku lagi kan chik?..
rupa2nya time balik chik cOol je..
aku tahu chik paham situasi aku pagi tadi..
coz aku tak gila seperti yang disangka..
cuma pagi tadi aku ntah kenapa..seperti blur gila..
tapi after kejadian kepala aku pening gila2 tahap gaban la..
dah la selesema aku tak surut lagi..huu

aku,chik dan wawa, 1.00p.m. :

kami lepak2 time lunch..
borak2..bincang pasal isu baru..
dalam borak2 tu pon aku tetiba boleh melayang kepala otak..
adeh!!tak paham aku..otak aku asyik melayang..huu
ape ye yang aku fikir..ntah la..herm..

p/s: plan minggu ni,kteorang(aku&chik) nak lepak rumah wawa kat Setiawangsa..jalan2 pergi Wangsa Walk..hOyeh!!!:)

Blogger Templates


Comments

Popular Posts