11/11/2014 - When you finally LETGO of the past, something better comes along. :)

Sunday, February 21, 2010

sOny erisSon w508

2hari selepas kami diragut..
aku ajak chik keluar..
aku buhsan duk rumah..
lagipun aku nak usha hp..
chik pon kebetulan nak cari hp baru..
katenya,almaklum hp dah kena ragut..

tetibe terasa kelakar lak..
chik ckp..dia tak habis2 nangis lepas kena ragut..
sampai ke solat isyak, pown still nangis sedu sedan lagi..
sedih sangat tu..hahaa
padahal..aku tanya pe yang buat kau sedih chik?..
katenya lagi,ntah la..terkejut kowt..

Entiti2 yang telah dapat dikenal pasti terdapat di dalam beg chik :
lotion baru beli
hp nokia yang tak digunakan lagi tapi bawak semata2 nak bagi wawa dengar lagu apentah(speaker rosak~)
♥2biji pendrive
♥bedak baru beli

♥keropok uncle rusly bagi

♥handbag yang tak ternilai harganya..(kakak chik hadiahkan)


wah!sadis2..nasib tak ada dompet..
sebab chik memang dah berjaga2 dari sebarang apa kecelakaan berlaku..hee;)

nasib juagak peragut shakai tu, tak ragut beg aku..yang sememangnya nak ragut tapi tak sempat sebab aku tepis..dan sememangnya dalam beg aku ada macam2 khazanah bernilai..
2biji hp nOkia
buku ASB(baru bankin duit elaun gaji beb..)
2biji pendrive(dlmnya ade fail2 kerja office gua beb.)
buku laporan harian latihan industri (aku dengan chik punya)
dan sedikit barang2 aku..
(dompet gua simpan dalam poket~;)


so hari ni kami ke KLCC untuk menebus kesilapan semalam untuk..
buat nO maxis chik yang baru
♥usha2 HP baru..hee;)
♥sambil2 mengusha gadget2 lain..(kami sama2 suka laptOp VAIO!!!nice~;)
and finally aku jumpa hp nieh..
wah!aku sudah jatuh cinta(tiba2 rasa cam nak nyanyi lagu liyana jasmay plak-aku jatuh cinta..hee;)
wah2!!!!tapi duit xcukup..so hp s.E w508, tunggu aku bulan depan yer..aku akan mencari mu kembali..hee;)

dalam sibuk mengusha..kami dapat info baru gak..
tentang iphone(hp idaman,yang xjadi idaman dah lepas tahu kekurangannya yang rasenya lebih teruk dari kebaikan)..indah khabar dari rupa, rupanya..huu~
tQ abg LG bagi kami info itu..(abg yang kami jumpa kat kedai LG..hee;)

adakah aku kelihatan semakin kurus selepas berjogging semalam?..hee;)

chik,control ayu nampak?..hee;)

notahati: siyes..kaki aku sakit,effect daripada jogging semalam..
adeh.nampak sangat dah lame tak exercise..hee;)
Blogger Templates

1 comment:

~are-dy~ said...

weyh..ble ms chik kne ragut??? mcm mne??? cdera x??