The Sallys-jelita

tak tau la nak cakap apa beb..
aku cuma nak cakap aku sedih je..
tapi aku gembira...
siyes aku windu kat kipas2 sume..
dak2 taman selayang..
dak2 teknik sepang..
semua2 aku windu..

kipas2 yang lain jOm layan lagu nie..

The Sa
llys-jelita

Si jelita..

Siapakah dirimu

Tercari, hati sayu

Jgn telan pil itu…

Alamilah duplikasi risimu

1jd beribu

Akhirkan sesi itu

Racun hati,komplikasi obatmu

Kombinasi minda mu

Kau nangis aku tahu

Undur diri ku lepaskan kau pergi

Layang tinggi sekali

Tiada limitasi..

Akibatnya akan kau terbang jauh

Semestinya dunia destinasi kabur..Kabur..kabur

#Pergi3

Ku tak ingin kau panggil lagi3..

Apa mungkin kini kau hanya cermin ilusi ingin ku peluk mu sepenuh rasa hati

Marah3 kau selalu lukakan pilu3..

Tak mengapa kerana masih aku rindu

Kau bagai lilit nyawa difikiran aku..

Nasihatku untuk mu hanya 1..

Jaga diri kasihku

Ayuh mu dihatiku

Realitinya kau tidak ada disini

mEmorinya ku terlepaskan kau pergi..pergi..pergi..

nOtahati: aku memang tak pandai jaga hati orang kan???huu~

nOtahati: saya dah penat sangat2...xpe ke kalau saya menangis yee?..huu~

aku rasa masalah aku nie..adalah kekurangan yang aku ada..

iaitu...aku tak reti nak nangis..huu~~;(

Blogger Templates

Comments

hans said…
xreti nangis?
akiN aMar said…
hans: yup.kamO boleh ajar x?..
hans said…
hahaha..ekau hantuk kepala ekau dekat dinding banyak2 kali
nangis x?
hahaha
akiN aMar said…
hans: xnangis jugak!!cume sakit je kOwt...haha ngat kte nie dak2 ker nak nangis?..hahaha;p

Popular Posts