11/11/2014 - When you finally LETGO of the past, something better comes along. :)

Thursday, March 25, 2010

selekeh punya mOod!!!..


(budak ini cumill macam saya..harap maklum..hee(malunya~;)
Huu~
siyes saya sedih..
tapi sebenarnya hari ni hari gembira saya..cOz baru blk dari shOpping!!!
sempat lagi menyinggah sOgo(xleh tahan,sale beb!) after kerja ptg td..
hee dpt la bwk balik ole2 sehelai t-shirt..(kire ok la kan..hee;)

tetibe malam nie mOod aku di sepOi2 plak..
dOyaiii..
suka hati kau la nak buat apa..huu
ade aku kisah?..ok aku dah tak kisah..
kawan2..lepas nie sila jangan sebut nama dia dekat aku k..
aku pon malas nak sebut nama dia dah.
streSs~!!!

sOrry aku putus asa.
ah.persetankan semua tu..
mOod: cOoL!!!!
nOtahati: kenapa aku marah ek?..ntah la..kena rasuk kOwt..hahaa;d

mOod aku ni asyik tak menentu je..shakai tol!huu

nOtahati: sOrry kawan2..malam ni tak ada mOod mahu terjah blog kawan2..
esok saya terjah yer..SAYANG korang!!!=)

Blogger Templates

2 comments:

hans said...

nanti ada mood terjah blog den yer

akiN aMar said...

orait2 hans;)