Candle Light Dinner..

..23 October 2010..
disini bermulnya kegemukkan tuan puteri cik siti wan kembang..
tentt~ merepek sudah!hahaa
kegemukkan aku ler..hee;D
tolak tepi dulu citer pasal gemuk2 nie..

Dinner Kelab PRS PSA..
hurm,agak2nya camne la kan?...
agak sedikit rumit kowt..
coz kteowg mengalami kekurangan transport..
so ade 2 trip bus yang akan hantar dak2 nie pergi tempat nak dinnernya tu..
Restoran Cholo-Cholo, Batang Kali..
Hope giler kowt xdapat pagi..
gilak la kan..nak buat apa tercongok lama2 kat sana kan..
last2 kena gak pergi pagi..adeh!!

tapi...finally..
memang tak sia2 la kan..
coz ada makan BBQ..nyam2!!
gan sukaneka...saya suka sukaneka!yea!!!
hahaa kanak2 riang gitu..
dorangh nie sume pown shengal2 kowt..
kteowg main baling2 tepung..belon air..best la..
sangat tidak rugi..hee;)

layan la gambar2 xseberapa aku nie ye..
redah jer..hee^_^

inilah Restoran Cholo-Cholo..tadaa~

nie dier...si shenget!
si empunya blog..peace!!!

time..mula2 sampai ni...
-->aku nmpk gemok disisi wawa kowt.
gemok tanda bahagia!hee;)

nama dia Jumail...
dia adeq saya yer..sem 1..
harap maklum..hee;)

pintu gerbang kat belakang restoran..

**gambar sukaneka..
tak tersempat lak nak snap..
teruja sangat kowt..sampai lupe nak ambik gambar..hehe;)

Time to Dinner..yea!!!

dia cik wawa..
dia cantik sangat malam nie..
(wawa..milo ais 1..hee;)

dia plak cik akin..
ye2..nie saya la..hehee ayu tak?..ngee~ ;D
cik akin macho mlm nie jadi cik akin ayu..
malu lak tetibe..hee;)

time to makan2..best2!!!
kami suka makan!!!

saya orang kampung..tentt~

Time to kenang-kenangan..

..cik akin gan cik wawa..

acap gan akin..double A gitu~
so sweet..hee
dia juga adeq saya yer..
walaupun dia doble besar dr sy..hee ^_^
jgn mare yer acap..graw2 saje..

tuan puteri gan Nazri..
MC malam nie...
bagus..percubaan yang baik Nazri..
teruskan usaha ya..:)

adeq Yuchi(Yusri)..
cumill je kowt namenyer...haha
tp kelakar la tgk baju yuchi mlm nie..
unik++sangat kreatif..
macam pak arab pown ade gak..hehee layan~;)

lastly...dlm bas nie..
pinjam spek Adam jap..hehee
sila abaikan tudung saya yer..
adam sgt jahat..tergamak dia kemikkan tudung saya yg sedia kemik nie..hee
->ditempeknya muke aku gan tepung..shengal! nsb baik habuk2 jer..;p

pape pown..memang tak rugi la kan rinie...^_^
pd yg msk BBQ terima kasih byk2..memang terbaik..sangat sedap!hehee;)
kepada adeq2 sume take care ya..
klu panjang umur jumpa lagi..yang nak pergi praktikal tu elok2 yer..
GOOD LUCK!!!

nOtahati : Cinta Baru juga bermula hari nie..doakan kebahagiaan sy yer..^_^
Blogger Templates

Comments

Popular Posts