11/11/2014 - When you finally LETGO of the past, something better comes along. :)

Sunday, January 30, 2011

...

kadang2 benda yang menyakitkan hati tu yang membahagiakan kan...^^
sebab bukan semua yang menyenangkan tu jujur...

Hurm, orang tengok kita gembira, happy, gila...
tapi disebalik tu orang tak tahu....
aku paham perasaan kau kadir...
ok! perasaan aku sebenarnya...hehee;p

nOtahati : ada orang tanya aku... MACAM MANA KALAU PEREMPUAN ALIM DENGAN LELAKI SOSIAL BERPASANGAN?...hurm,agak la kan kalau nak hurai...sebab, sama ada gurlz tu yang tarik boyz tu untuk berubah atau boyz tu yang tarik gurlz tu berubah....so apa pandangan kalian ya?..^^

Blogger Templates



3 comments:

Hanisah Sharip said...

alim & sosial tu luaran je
dlm hati xde sape tahu.
don't judge them. hee

saya_arief said...

xreti sangat la nak bagi pendapat.
:Du

akiN aMar said...

anis: yup.don't judge a book by it's cover...

arief: ok.duk diam2 kat tepi..hee;D