Salah Paham..

Apa itu salah faham ye?...
Hurm,ada orang sudah salah paham sama saya lah..
apakah yang perlu saya lakukan?...ngee~

pengumuman...
kepada rakyat jelata yang dah tersalah paham...
saya dengan si BOTAK hanya KAWAN ok!
si BOTAK nie memang suka berkawan..
dan aku si GEDIX ni pon...
suka kawan2 dengan si BOTAK...
so pada gadis2 kat luar sana jgn nak frust2 sgt..

peluang masih terbuka luas...
bagi yang tak tahu...
aku ni memang suka hangOut dengan member2..
so tak salah je kan kalau aku keluar dengan si BOTAK?
dan tak perlu salah faham untuk itu..
BOTAK ni memang ngokngek sikit..
tak reti nak jaga hati dan perasaan orang kadang2..
tak paham hati perempuan..
but don't worry, Cik Akin ada untuk sekeh2 kepala dia ni...hehee
For me KAWAN biar ber-ABAN kan..hee
cume kalau berkawan tu ayat jangan over-over dos sangat ye kawan2...

hati saya agak terguris sebenarnya...
terguris bagi pihak orang lain..tak apa kan?
bukan niat aku nak sakitkan hati orang lain..
(penyataan ini ditulis dengan hati yang tulus mulus pulus ye..)
even i don't know who that girls...
tp saya faham perasaan dia..
tak sangka pulak niat untuk berkawan disalah tafsir oleh orang lain..

tapi aku tak salahkan botak jugak...
i have my own 'B' secret baby gitu..ngee~(sambil kelip2 mate..hee;)
Gatal no!!!tapi dia juga sudah curang..sob3!~
(xpe..demi kebahagian u(lebah) dengan my uchuk(wawa)! i sanggup..ngee~;)
tetiba teringat kat si GADIS!
weyh,budak sombong tahap unta!!
Jom turun Shah Alam kita date...
Rindu chik x??..chik single lagi..hehee;D
(Yes!!ade umpan.ngeh3~;)

nOtahati: kepada si GADIS..sila roger2 aku A.S.A.P. ok untuk date!hee^_^ (kau belanja!!!heheheee;p)
Blogger Templates





Comments

Popular Posts