11/11/2014 - When you finally LETGO of the past, something better comes along. :)

Thursday, January 27, 2011

tak sihat..

arghhhhh~
satu badan sakit...
batuk-batuk...selesema..
tak tahu la akibat berjangkit dengan cik wiwit or tekanan jiwa dengan bebanan yang semakin bertimbun...
sometime rase macam nak give up je..
tapi tak boleh..dah last sem kan...
makin lama belajar makin susah pulak...
ok..itu normal....
jangan pernah putus asa kan..
Aja2!!Fighting!!!

demam pun dah kebah sikit...
hope demam baik dengan segera la kan...
bila demam semua benda tak boleh jalan...
banyak kerja tergendala....

nak senyum pun susah...
(tak suka kot tengok muka sendiri masam..buruk!)ngee~;D

nOtahati : kawan-kawan doakan saya sihat dengan segera ya..^^

Blogger Templates



6 comments:

haneyzatul.amira.amran said...

sian ekin
get well soon nah

FiQx said...

mlm ni kne sembuh tau, sok kene teman fiq g gatherin tu hoho, jgn lupe mum ubat :)

saya_arief said...

telan panadol 2 papan pulak.
;D

al_hakim said...

bnyak kan berehat..cuaca tak menentu skunk ni..=)

ada mokhtar said...

get well soon =)

akiN aMar said...

honey: 2la kan cian..tq dear..^^

fiq: hee insyaAllah..tq fiq..^^

arief: nnt terus kojol..hehe;p

hakim: yup.tq ya..^^

ada:tq dear..^^