aku, dia & vintage photo contest

KAWAN-KAWAN...
seperti yang gua pernah gembar-gempurkan sebelum ni...
pasal contest yang dianjurkan oleh kom&the typewriter...

skodeng punya skodeng blog kamalkom ni...
gua tengok kalendar...
ayok!!tarik tutup dah nak dekat kot!..
25 Februari 2011
agak berjuta-juta lemon jugak la kan si kom ni tukar tarikh..ok tipu!hee;d
demi hadiah dia yang best ni!!


**fujifilm instax mini**
**polaroid camera...hrga estimated 6000yen**

aku nak join jugak!!!!
even line lembab sangat-sangat macam siput...
aku usaha jugak untuk upload..tak kira!!
kamal, limit 5gambar kan???..
so disini..gua upload 5gambar..
so pilih la yang terbaik yer..hee;D
so gambar yang di pertaruhkan....
jeng
JENGG
JENGGG~

1. ini gambar favourite aku!dengan tema 'SAHABAT SELAMAnya'
time sukan asrama ni tahun lepas...

2. Ini juga SAHABAT aku..Suka Duka Gelak Tawa..itu KAMI.
Sungai apa entah ni dekat N9..lupa!hee
budak2 asrama tahun lepas..

3. cik techik dekat bukit broga..time ni feeling2 puteri impian gitu..
tahun lepas..time besday saya..^^
4. firstime aku berkayak ni..Tasik Shah ALam.
tahun ni..baru-baru ni..

5. candid..nice je kan?..macam sweet pon ada..^^
*setiap gambar yang dipertandingkan tak perlu hurai-hurai pon..
aku saje-saje je..hehee^^
Tag :
starbeez.blogspot.com (CIK WOWOT MODEL!!)
sellah90.blogspot.com (SELLAH CANTEK!!)
A-DIE(NADIAH JAIS!!)
dan korang-korang yang lain sila la join....^^

nOtahati : kamal yang kachak bergaya lagi baik hati..ada bebear banyak-banyak-yang-comel-comel...(apa lagi benda yang boleh dibodek ek?..hehee;)..gurau jer...kamal jangan lupa, pilih gambar akin yang paling boleh menang tau!!..hehehee;D

**giler ramai yang join kut contest ni..peluang nak menang..sangat-sangat-sangat-nipis..
tapi kata kamal..jangan pernah mengalah sebelum mencuba..betul tak?..eh,kamal ke yang cakap??..hentam je la~hehehee ;D

Blogger Templates


Comments

kamarukom said…
hahak..dh join pun eh! gudlak ye akin~ cantik2 gmbor nye..
memandai je sy ckp cmtu eh haha
gudlak akin! ^^
Akin Amar said…
hee tq kamarukom..hehe;D
eh,xde ek kate cam 2?..hehee;p

Popular Posts