makeup.PHOTO.model

Haiiiiiii korunkkkkkkkkkkkkkkkkk~~~~~
eh silap!!!!...
Assalamualaikum korunkkkkkkkkkkk~~~
hah.baru betul kan!..hee;D
hah.rasa-rasa nya apa topik yang hendak digembar-gempurkan oleh aku ye kali ni...
eh,topik ke?..bukan-bukan..
apa aktiviti aku la kiranya kan...hee
cer teka..cer teka..cer teka..??!~;p
tenttt~~
ok aku citer(cerita)...

dengar tajuk pun boleh agak sikit-sikit kan...
ini cerita tentang apa..
aku dan wiwit yang sangat tidak ada kerja...
telah mencari kerja..
kalau dulu kecik-kecik main masak-masak..mak-mak...
sekarang bila dah besar main mekaup-makeup pulak..hee
model utama..macam biasa...cik Wowot!!
makeup artis : cik aKin
makeup artis undangan : cik Sellah
ok ini permulaan..
for u'll information..
kami makeup mate je..
kerana fokus hanya pada mata..hehe;D
sangat tekun me-makeup dan di-makeup..hee
dan hasilnya..
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
tada...
Hijau : cik Sellah makeup
Purple : cik aKin makeup
tadaa...dengan sentuhan ajaib kami...
beautiful wiwit~
hahaha!!~perasantan betul aku ni!!;D
cik sellah gedix!!<--muke tak puashati je!hahaa;p
kena paksa makeup dengan kami...
dah la baru balik kelas..terus join makeup-makeup..
alih-alih kena jadi model undangan pulak..haha;p

Biru : cik akin makeup
coklat black : cik wowOt makeup

dan lastly aku juga dipaksa makeup...
tetapi kan..haha..ok mate saya agak sepet!
so tiada guna untuk make..sebab tak nampak..
inilah nasib orang yang kelopak mata kecik..ngee~;p

purple blue : cik sellah makeup
brown blue : cik wOwot makeup

nOtahati : hehee sebenarnya sedang berlatih-latih makeup untuk pergi dinner MPG nanti..hee;D rasa-rasanya ada bakat tak kami?...ngee~;D
agak-agak korang nak tips pasal makeup-makeup ni aku selalu skodeng blog ni http://zoeyzauyah.blogspot.com/..so sila-sila la ye..hee^^"

p/s : saya PA cik wowot merangkap persenol MAKEUP merangkap photographer..dan segalanya..sebarang urusan bolehlah contact saya..ngeh3~;p (ok!gurau je..ngokngek!hee~;)
Blogger Templates

Comments

saya_arief said…
gambar last tu xnk komen ape2.
;p
♥e'in♥ said…
WAH.... AKIN PANDAI MAKEUP.. PASNIE MAKEUP FARRA LAK..
akiN aMar said…
arief: haha shenget!!;p

fara: haha bleh ajer..ni percubaan pertama la..main-main je nie..hee;)

Popular Posts