11/11/2014 - When you finally LETGO of the past, something better comes along. :)

Tuesday, March 01, 2011

suatu hari di dalam kelas...

pada suatu hari di dalam kelas...

macam biasa...fokus time lecture mengajar...poyo!
tengah-tengah puan mengajar...
piqa bagi pendapat...
'Puan,.invest!(investment!)...'
Puan jawab..'BEST?!!hah.best!best!memang best!ada duit banyak kan..bla...blaaa..bla..'
hah?!!...aku pandang piqa..piqa pandang aku...(ok!gelak!)
ok!mungkin suara piqa...halus mulus sangat...
puan tak clear...puan jauh semeja...
aku tolong menyampaikan hajat piqa jugak...
'Puan investment!'...
'investment!..hah.nak buat pelaburan kena bla..bla..bla...'
ok..puan baru dengar...!
Piqa!ko cakap yang tak jelas!bukan salah Puan!!...
ok!terus gelak jugak!bahhahahakx;p

beberapa ketika kemudian...
Puan terus bercakap..bla..bla...bla...
Are-die pulak menyatakan pendapat..,(adi..duduk selang satu meja dengan aku..)
'boling puan.'.(sambil cakap dekat puan yang ada kat depan mata)
'hah.POLIS!...dekat semua tempat ada...dekat puncak perdana,bla..bla..bla..
aku dengan piqa pandang sesama sendiri lagi...
teare dan adi pun pandang kitaorang...
ok piqa!memang bukan salah kau!
puan yang kurang jelas....bhahahahhahhahax
terus sambung gelak...;p

adakah ini communication break down?...
lawak la puan ni..hahaha ;p
Blogger Templates

2 comments:

Aisyah Kay said...

HAHAHAHAHA..gelak sorang2 baca ur entyr ni. nice one :)

akiN aMar said...

aisyah kay: hahaaa yeker?...thanx yaw..^^'