Gugurlz Time..

Alhamdulillah...
setelah berhempas pulas exam.
sekarang baru la lega sikit...huhu
lama jugak tak meng-updated entry kan...
so cer teka..cer teka..
apa destinasi aku yang pertama...O.o
perghhh!~siap topi bagai...
hurm,nak pergi mana la ni kan kan kan..
senyum..tak perlu kata apa-apa...SENYUM!..hee;)
hahahahaaa rupa dah macam nak pergi pantai je..
padahal...hahaa;p
tadaaa~ ni si jelitawan-si jelitawan saya...
dari kiri : Hawa, Wiwit, Jan, Akin dan Sellah
so program pertama selepas habis exam adalah..
pergi meronggeng dengan si gadis-gadis jelita semua ni..
my housemate. lepas ni tak dapat jumpa dah..sob3~;(
so destinasi pertama kami ialah...
B.O.W.L.I.N.G!!!!...yeah!!!
cer teka-cer teka siapa menang??!~~
ehem2...hee yup!ofcoz la aku kan..hahaaa(berlagak benor!grr~)
menang-menang pun mata tak sampai 100..hahaaa;p
so the next activities...
KARAOKE.
yeah!!!~masa untuk melepaskan segala isi hati,isi perut semua.hee;D
feeling habis la si jan ni nyanyi.hahaa;p
muka semua lega lepas tention~^^
lupa nak bagitahu..
lokasi kami adalah Plaza Alam Sentral,Shah Alam..
itu jelah yang paling dekat..
aku pasti merindui korang semua..Muaahhxx~;*

tapi sedih gak tak dapat join budak kelas pergi MELAKA...masa dan keadaan tak mengizinkan...sorry u'll...;(

Akhir kata, GOOD LUCK untuk semua kawan-kawan..Semoga kita semua mendapat kejayaan bersama. Amin.

nOtablog : bagi yang tak tahu...saya sudah berjaya menamatkan pengajian saya di Politeknik Shah Alam, peringkat Diploma Pengajian Perniagaan(Pengurusan). tapi cuak jugak la kan nak tunggu result..wish me luck ya. tq ^^

Comments

SYAFIQAHSALEH said…
alala..comelnya kamu semua :)
akiN aMar said…
syafiqah: tq dear..kamo juga cumill..;)

Popular Posts