Blog Terompah Picisan

Assalamualaikum.
Hai blogger semua..

Ok. Sebelum ni ada yang berteka-teki tanya sama ada aku ada blog lain ke tak? aku biarkan teka-teki itu tanpa sebarang kata sehinggalah saat ini aku bukak kembali blog ni yang sememangnya penuh dengan sawang dan anai-anai. Blog yang telah wujud sejak tahun lepas lagi.

Ini belog yang aku buat, khas untuk meluah apa yang aku rasa. Jangan terkejut kalau korang tak jumpa satu gambar apa pun. Mungkin ada mungkin tak ada. sebab aku lebih kepada ingin bercerita tentang cerita aku, tentang cerita kawan-kawan dan cerita semua. :)


http://terompahpicisan.blogspot.com/

Notahati : jenguk-jenguk la kalau sudi ke Blog Terompah Picisan aku ini ye. Kritikan membina dan komen amat aku alu-alukan. :)

Comments

ijam ismail said…
wahh..ade 2 la eh blog?
gud luck..
=)

Popular Posts