Thanx to them.

Assalamualaikum.
Haiiii...
Selamat Hari Jumaat semua..

ok. dalam entry kali ni aku just nak say thanx dekat si cumil dan kachak berdua ni. Walaupun benda ni agak berzaman baru aku post.hehehee redah je la~ :)
Pada cik Jue, thanx sebab sangat rajin buatkan saya header yang comel dekat bawah ni.
dah macam iklan colgate pun ada, memandangkan gigi saya sangat cantik! hee anyway Thanx sangat jue!! susah-susah je kan. terharu tau~;') dan Oleh kerana aku dah ada header yang sememangnya tak ada la lawa sangat ni, so aku letak cik jue ni punya dekat bawah blog aku. ok tak ye? hentam!~ hee ;)

Bagi korang-korang yang nak skodeng Blog cik Jue kita sorang ni, bolek la klik-klik sini-> "Story About Our Love"

Next, adalah daripada jejaka malay daripada benua Coklat.hee

Ok. tak tahu la kenapa, tapi aku macam baru terperasan la kan, ke atau dah lama perasan tapi lupa. Tiba-tiba godek-godek blog terjumpa balik entry syafiq ni "Blogger Cantik Setakat Malam Ini". Wah!! siyes, terharu seh!(dah berzaman baru sekarang aku nak terharu.hentam!~hee;) Terharu sebab digandingkan dengan blogger-blogger yang sememangnya cantik, hot dan ngetop, rasa tak layak pun ada...huhuu Thanx sangat pada #retis sorang ni, Syafiq Way. ;)

so jom-jom kita terjah Blog Syafiq the Coklat ni (mandai-mandai je aku ubah. hentam!~hehehee ;) -> "Syafik Coklat"

Comments

Popular Posts