Manusia yang tiada siapa peduli..

Assalamualaikum kepada semua pembaca setia blog akin, blogger-blogger dan semua yang sudi menyinggah ke sini. Dah lama rasanya aku tak updated blog picisan ni, ada yang dah lari ke apa ek?? tak apa la, itu terpulang pada anda. :)

dan sekarang aku dah updated! YEAAAAA!!!!!!!! (goyang kepala goyang tangan~) hee ^^'

Amaran! entry luah perasaan dan gambar tak ada kena mengena dengan cerita! ;p





Firstly, sorry banyak-banyak sebab lama tak updated blog ni disebabkan aku memang agak sangat-sangat busy, dengan tak ada laptopnya (broadband ada)<--macam mana tu?! hee ;p





LAMA lama lama lamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sangat aku tunggu dia. ( dapat rasa tak berapa lama aku tunggu dia???!! ) bagi aku ia satu jangka yang lama sebab aku tak pernah tunggu orang selama tu. Tapi entah la kenapa sekarang tiba-tiba aku terfikir, "berbaloi ke aku tunggu dia selama ni ek?"

Sebab kepala jahat aku rasa dia lebih kepada tak pedulik, tak endah sama aku?!




Kesabaran yang boleh buat aku tunggu dia lama sangat tau???? Kenapa aku tunggu dia?! sebab aku pengang pada janji, aku percaya pada kesetiaan. Sekali kita buat orang, dua kali balasannya yang kita dapat nanti. Ingat tu!

Adakah aku terlalu kelihatan seperti manusia yang menanti tanpa ada hati untuk merasa?!
Sampai saat ini aku masih berfikir dan terus berfikir berbaloi ke apa semua yang aku buat atau aku sekadar manusia yang buang masa diri sendiri ! Terlalu lama aku sunyi dan sepi. siapa peduli kan?



(nasib aku masih ada kegembiraan lain, hangout dengan kawan-kawan~)


Apa-apa pun aku masih setia disini tanpa jawapan yang jelas??! aku rindu bagai nak gila disini tanpa siapa pedulik??! aku sedih? gembira? tiada yang ambil kisah??! Jika aku bukan lagi pilihan hati dia, tolonglah bagitahu aku. Aku rela untuk mula semula. Terima Kasih. NOKTAH.





Saat mereka cakap aku manusia kebal susah untuk menangis, mereka tak sedar aku juga manusia biasa punya perasaan punya hati. Tika aku sedang menangis sepuas-puasnya tiada siapa yang sedar walaupun ia depan mata, ye depan mata kamu. Inilah aku manusia tanpa perasaan! Manusia yang tiada siapa peduli..




Sangat banyaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk benda dah berlaku dan aku nak story-mory. Sampai aku pun tengah fikir perlu taip ke tak perlu taip semua ye?last-last ni je yang aku taip. hee Ini semua apa yang aku rasa terima kasih sudi meluang. :)


p/s: betullah kata orang kadang-kadang benda depan mata kita tak nampak dan HARGAI tapi bila dah hilang baru nak mengagau cari..huuu aku sangat penat.


Comments

Akin Amar said…
leeadeana : hee tq dear..:)
sYafIk-wAy said…
knpe macam sama je bila tgk akin ngan fiera . aihhh !!!
Akin Amar said…
syafiq: hahaha mne la same syafiq uit! aish!!hee;p

Popular Posts