"Sifat Gugurlz Mengikut Bulan Kelahiran"

Assalamualaikum.
Hai geng ~


Hari ni, aku nak share sikit pasal info tentang "Sifat Wanita Mengikut Bulan Kelahiran". Let's check it out guy~ ;)






Januari

- ramai kenalan, sedikit pemalu dan bersungguh-sungguh bila melakukan kerja.


Febuari

- boleh di percayai, pandai buat kerja, sangat teliti dalam urusan kerja tetapi suka bermain cinta


Mac

- ringgan tulang, mudah membantu, tiada bakat dalam perniagaan kecuali bimbingan. mudah tergoda pada lelaki, tak pandai menyimpan wang dan suka sendirian.






April

-Tabiat lekas naik darah, pertuturan keras dan kedekut


Mei

-Suka merendah diri,penyabar, suka meminta bantuan orang lain tiada bakat dalm perniagaan, manis pertuturan dan mudah dengan lelaki.


Jun

- banyak ilmu pengetahuan, ringgan tulang, hidup dalam kemewahan, perkahwinan tidak kekal, pernikan lebih sekali.






Julai

-Banyak pancarobahidup dan godaan, banyak perolehi rezeki


Ogos

-bernikah lebih dari sekali,berbakti pada suami, rezekinya pada suami dan rajin berusaha.


Setember

-Murahhati, tabah dalam dugaan serta mempunyai ramai anak






Oktober

-murah rezeki, keras hati dan mudah simpati


November

-rajin, pandai berbicara, mudahmenyeleweng, tidak menafaatkanharta pusaka


Disember

- rajin berusaha, lekas naik darah, keras hati, bila marah berapi-api, anaknya ramai lelaki dan murah rezeki.



Notahati : Aku bulan Disember, ternyata aku memang si gadis macho. Hahaaa dasyatnya perangai aku, tak ada la sehebat tu. I try to be more cool, sebab kata abah 'Orang SABAR selalu Menang! Korang pulak bulan apa?~ ^^'



Comments

lisa min said…
yeahh kite same kak ekin. hehe. berapi api tak boleh tahan. murah rezaki insyaAllah. aminn..
cik dot said…
huhu. kite sme r bln disember. ^^~
kim heeruul said…
untuk lelaki tak ad ke?hehe
♥e'in♥ said…
e'in september.. klaka bile bace! :p
KimiCnoL said…
untuk jejaka hensem ada tak? ;) hehe
roq said…
sipot boy2 xde? hahahaha

singgah2 la sini ye :)

Popular Posts