Karnival Taman Wilayah.

Assalamualaikum.
Hai geng~



Minggu ni, merupakan minggu extra bagi gua dan kawan-kawan gua iaitu pelatih-pelatih STK Giatmara Kepong. coz kena berkerja lebih masa untuk Karnival apa entah dekat Padang Taman Wilayah. (dalam pada tu, boleh gua cuci mata cari jodoh..ehem2~wink2!!~ hee;)



Kitaorang bukak booth, bagi service urut tangan dan makeup free. So kepada yang agak-agak nak try makeup dari tangan-tangan pelatih Giatmara Kepong, singgah-singgah la booth kitaorang ye. Jangan lupa cari gua, service baik punya gua bagi. hee ^^



Walaupun penat, tapi best sangat! lagi-lagi dapat jumpa adik-adik comel! Saya suka sangat! and ni antara si comel yang saya makeup. Kate zai selenge, "eleh cik akin ni, baru makeup budak kecik ni dah teruja makeup cantik." hahahax biarlah! jelez letteww~ ;p




Korang!!! esok ade lagi, tapi sampai pukul 1.30 je. So jangan lupa singgah menyinggah la ye. hee ^^'


Comments

kim heeruul said…
aduih...tak dpt dtg la..kerja.=(
Noraien said…
comel nyeeee cik akin .. :)

Popular Posts