Fighting to get your love!



Assalamualaikum,
Hai geng~



Bercakap tentang putera idaman selalu orang akan kaitkan dengan something yang perfect. dan Bercakap tentang putera idaman gua pulak, gua ada jugak la berangan-rangan dulu time kecik-kecik nak kawen dengan anak raja, almaklum banyak terpengaruh dengan cerita tv 'bawang putih bawang merah'. Bila meningkat dewasa ni, segalanya berubah. Siapa dalam dunia ni yang tak sukakan kesempurnaankan? tipu la kan~



Tapi bila, di fikir secara hati ke hati. Gua dah jarang spesifikkan putera idaman gua sekarang ni. Bagi gua, setakat dia boleh melengkapkan apa yang kurang pada gua, boleh terima gua seadanya, sentiasa buat gua rasa bahagia dan fighting for me (banyak pengaruh tv ni!hee;).



Tapi dalam gua tak kisah tentang semua tu, masih ada jugak yang mengguris hati gua. Mungkin silap gua jugak. Yup! gua banyak kurang dari lebih. Segala-galanya memang salah gua!



Sila jangan judge gua dari senyuman gua! Judge la gua dari gigi gua..hahaa giler! #larikkk ;p



*Kepada Pakcik A : Kawan! Lu mungkin agak terlambat menyatakan hasrat hati lu dekat dia. Tapi xpe, lepas ni jangan ulang benda yang sama ok! Fighting to get your love! Biar sampai dia bosan dengan lu sekali pun, just Fighting ok! Jangan pernah rasa bersalah lepas lu dah cakap lu suka dia. Tak pe, itu jujur bagi gua! At least lu cuba, jangan pernah mengalah sebelum mencuba! wee~ (pandai pulak la gua nak nasihat orang..hahaa;)



Notakecikbloggua : Gua baru lepas tengok cerita korea - Project Makeover. hee ^^'
Single doesn't mean lonely. Single means you're preparing for the arrival of a BETTER love.



Comments

lisa min said…
ok suke ayat yang last tu. ahahaha...
kim heeruul said…
siapakah pak cik A tu ? hahaha
Akin Amar said…
pari2 terbang tinggi : tq;)

lisa : tq gak lisa..:)

kim : hahaa kwn baik gua la..;)

Popular Posts