Tersembur.



Assalamualaikum,
Hai geng~



Hari ni sebenarnya hari yang sangat mendukacitakan tapi gua malas la nak cerita sangat cerita sedih. Dalam duka, masih ada jugak perkara menarik sambil boleh buat gua tersembur-sembur :



Situasi - Dewan Makan Hotel Cititien Ekspres KL



Zira, Zai and Akin : bercerita mengenai sayur and ulam yang sangat menyihatkan.

Akin : Kita suka sayur tapi kita tak suka ulam! (sambil makan salad and timun banyak-banyak!)

Zira : ulam la sedap! cuba rasa (sambil hulur dekat gua..)

Zai : patut la badan Zira cantik weyh! suka makan ulam..

Puteri : Eh! kita pun suka makan ulam la! tengok ni! aummm!~ (sambil suap ulam dengan penuh keasyikkan dalam mulut)

Zai : bahhahahkx (dah tersembur gelak)

Akin : ...gua yang tengah mengunyah makanan ni, rasa nak tergelak tapi gua cuba tahan. Last-last tersembur jugak segala isi yang ada dalam mulut ni! tak senonoh betul la kan! Nasib gua tak sembur depan muka puteri tapi terkena la sikit dekat Zai.. Bhahhahakx lawak la puteri ni! *cuba jangan buat lawak time gua tengah makan!grrr~hahaa;p



Bhahhahahakx si puteri ni la kan, bila si Zai ni cakap 'cantik' baru puteri nak mengaku suka makan ulam. gaya puteri tu yang lawak! hahahahkx ;p



Perkara ni buat Zai, time duduk diam-diam dalam kereta, boleh pulak dia terkekek-kekek gelak sengsorang bila teringat situasi tu.hahah shengalan tul Puteri ni!;p




Notahatigua : Buat pertama kali gua tengok puteri menangis. Tak apa la puteri, setiap benda yang berlaku dalam hidup kita ni pasti ada hikmahnya. Yang indah tu jadikan kenang dan yang buruk tu jadikan pengajaran. ok!still chill ya. ^^



Comments

kim heeruul said…
kah kah kah..
spoting habis
Akin Amar said…
kim : hahaaa dorg mmg giler! hee;)

Popular Posts