Salam Aidilfitri.


Assalamualaikum,
Hai geng~


Salam Aidilfitri, 
Maaf Zahir & Batin.


Sebab raya dah lepas, and gambar ni memang dah berhabuk lamanya aku simpan. So saja nak share dengan korang, sorry if aku ni agak membuhsankan sebab selalu sangat update benda yang dah lama berhabuk. hehee so let's check it out~ ;)


September 2012, Kedah - Ramadhan terakhir, sehari sebelum raya. Family belah mak semua berkumpul, seramai 16 daripada 17 keluarga yang duduk Paris and Arab semua dah balik duduk Malaysia balik. Paling best and yang paling gua tunggu tiap tahun semestinya sup tulang! Jangan pelik pulak, sebab keluarga mak gua memang agak besar sikit. Setiap kali sehari sebelum raya, ginilah suasananya. Meriah u'olls tak terkata. Macam kenduri je pun ada. hee :)








Bunga api time, time malam sebelum raya!!! 
sekali lagi, cik dolpi menjadi pembekal tegar.. 
and semestinya budak besar tak terkecuali memeriahkan bunga api! hehee :)



Hari Raya Pertama :

Selesai je Sembahyang Raya Aidilfitri, semua berdesup amik tempat masing-masing beratur panjang nak kutip duit raya punya pasal. ngeh3~ ;p *semestinya gua tak kan pernah terkecuali dalam sejarah!* hehee ;)
Tahun ni, sekali lagi, saya berpeluang sembahyang raya, Alhamdulillah.






*hehee nampak la, semangat kutip raya aku ni! hehee ;D*

Ekin with Abah sayang :)




Keluarga saya yang tersayang -Omar Family.


sepupu sepapat with tok leman and tok esah :)


Abah & Mak Tercinta :)








Hari Raya Kedua :








kami adik-beradik kesayangan ;D


muke bahagia ke muke mintax penampo ni??hee ;d


feeling-feeling supermodel in the house gitu u'olls. hee ;)














*ade ciri-ciri calon menantu agaknya tak aku ni??hee ;D*





 
gembira. bahagia. suka.


*cubaan mengorat budak kecik tu! hee ;p*


Hari Raya Ketiga :




with Ani, my little sis :)


with Yah, adik gua yang paling cool.




Last but not least, di kesempatan ini saya nak hulur mohon sepuluh jari memohon kemaafan. Andai ada terkasar bahasa, terguris or terhiris mana-mana hati secara sengaja atau tak. Dengan rendah hatinya, kemaafan juga saya hulur pada semua. Buang yang keruh, ambil yang jernih ok. kosong~ kosong~ :)



Notablog : Alhamdulillah, raya tahun ni sangat best!!!! sebab saya dapat raya dengan family, dengan kawan-kawan. Sangat awesome, Best! Happy tak terkata mak jemah ni, u'olls.hehee InsyaAllah semoga kita jumpa lagi, bulan Ramadhan and Syawal tahun depan. Amin :)


Comments

Popular Posts