Aku Busy.

Assalamualaikum,
Kalau tak jawab dosa, kalau jawab sayang..
*cilok ayat Mari Elena sikit..wink2*


Grrrr~ Grrrr~~ Bunyi vibrate handphone berserta dengan lagu bingit dari SNSD - Run Devil Run menyapa hujung telinga. Ah.seawal jam 6.00 pagi ia berbunyi. Dengan hanya buka mata sebelah aku cari butang off. Suasana kembali sunyi, angin pagi yang menyapa, buat aku lemah.


Nasib Allah bagi cuti, jadi ade ruang untuk aku curi sedikit masa lebih untuk tidur. Selimut aku tarik kembali tutup seluruh badan.dingin pagi betul-betul buat aku ingin terus tidur sampai esok. Bebear aku dakap lebih erat. mata pejam, otak aku set untuk bangun pukul 6.45 pagi.


Kebelakangan yang penuh sibuk buat aku rasa sangat penat, letih, mana taknya seawal 6.00 pagi aku bangun untuk pergi kelas dan selewat 2.00 - 3.00 pagi jugak la aku tidur penuh keletihan. Gila apa! budak yang selalu tepat pukul 10.00 malam sudah rebah di katil kesayangan tiba-tiba boleh tahan untuk tidur sampai 2.00 - 3.00 pagi. Itu semua memang kerja gile yang dia akan kerap buat. Arghhh!!! Bila semua ini akan berakhir bila?!! Bila???!!!!!!!!


Ok. aku over. aku just nak minta pinjam sikit, sikit je masa korang boleh??? boleh ek. Nak tidur dengan banyak! Hurm, aku mungkin bakal demam kalau kerap tidur lewat.. :"(


Ok. Tutup cerita sedih. Senyum :)



psst~ psst~ Inilah budak yang suka tidur tu! hee ;d

(Godek-godek lappy, aku jumpa gambar comel ini. Puji diri sendiri nampak! itu biase.heheee ;d)




*Kemudian aku jumpe gambar ngeri bawah ni!*







OH Bulan! ;)

Selalu tengok budak-budak myspace budak-budak facebook buat gambar acamnie. 
Dah tua bangka baru dapat merasa. hikhik  *ok.tahu muka mintak lempang ;d




p/s : Kawan-kawan wish me Luck ya! Sayang korang sampai bila-bila! Muahx ;*


Comments

Unknown said…
bz sngt 2...mst pnat smpai xdpat nk bgun..hehhehee....

Popular Posts