Kepark kepark kebomm kebomm

Assaamualaikum,
Hai geng~



TAHNIAH NADIAH FIKRI!
Semoga kekal hingga ke akhir hayat dan semoga adi menjadi isteri yang solehah dan melahirkan anak-anak yang comel kelak! ops~ hee :)


p/s : nanti aku updated balik ok. Nak study sikit, esok ade 'quiz' hee :D


Ok. aku sambung balik sedikit cerita kahwin adi a.k.a Nadiah Jais ♥ Fikri
Tanggal 27 Oktober 2012 pada jam 11.00 pagi sahlah adi menjadi isteri Fikri. Alhamdulillah dengan sekali lafaz je. Pasangan yang comel dan sweet ini di ijab kabul kan, sah menjadi yang halal. Fikri jaga adi kitaorang elok-elok ok! kalau tak, nahas kau..grr~ hee *gurau je ;)

Ok. malas nak bebel panjang lebar, just enjoy the show~ 
eh,silap. Picture! ngee ;D


 chik & akin crew


Bangun pagi-pagi menguap-menguap tengok jam terkejut dah lambat. Siap-siap, sarung baju cantik-cantik pakai tudung kelam kabut senget-benget nasib mata pelsu ade cover lew sikit muke comel dengan mata pelsu hitam besar bolat. hehee kelas kabut takot boom atom cik wiwit meletops tunggu aku yang terlajak tidur sebab malam tadi tidur lambat buat kerja sekolah *ok alasan!* ;d


cik wiwit shantek! yang sudi kasi chik akin crew tumpang dia. mekasih cik wiwit sayang kite ni. Muah awak dekat pipi. sorry lambat, nasib tak kena tinggal. hee ;D



Eh. lupe nak cakap, mereka semua dalam ni kawan kesayangan saya. Mereka baik, mereka comel dan mereka lah kawan gaduh besar saya yang paling nakal. Merekalah DPM CREW saya! "Di mana ada kamera disitu ade DPM6A". kerlas~ hee That why jangan pelik kalau gambar diaorang lagi banyak dari gambar pengantin dalam kamera kedabak aku. ;d








cik akin & cik wawa gedix ;)


 
♥ crew-crew with te-are :)




 crew with piqa toink-toink

crew-crew kesayangan hamba
berdiri dari kiri : chik, efa, wiet, teare, aten, adik aten
duduk dari kiri : piqa, akin, wawa


♥ juga kesayangan saya! efa and wiet sayang..Muah *wink2* ♥


Saya dengan pengantin baru.Semalam baru rasanya macam habis sekolah tup tup adi dah kahwin.. tak sangkanyakan..tak sangka! tak sangka  yang kita semua dah meningkat dewasa. Baru nak feeling-feeling belasan tahun (sila lempang sedas sikit budak sorang ni..please~he). Lepas ni, DPM Crew yang bakal menyusul ke alam kedewasaan gituw InsyaAllah Dhiya pulak, lepas tu mungkin Ayu, and siapa pulak??? nervous~ nervous~ hee ;)


 Ini aku bagi nama, potret keluarga. dah macam tangkap gambar keluarga je, formal bebenar. Muahahhax ;p



Ini pulak namanya budak-budak comel! yang berusaha keras membentuk mata jadi juling. just for fun ok. lempang kunk! hee ;P



♥ Alhamdulillah ini sebahagian kawan-kawan yang datang. separuh lagi ada yang balik awal and ada yang datang lambat.(bunyi dah macam weeding aku je. hik3~;)  ♥


Kepada kawan-kawan adi yang baru tahu, janganlah berkecil hati ye. Sebab adi pun buat majlis kecil-kecil je. so dia jemput orang terdekat je. (Kami pulak orang-orang yang dalam list WAJIB jemput!*haruslah Caps Lock sikit.he* sebab sebab kalau dia tak jemput kitaorang dia akan di pancung hidup-hidup..muahahahax :)

Sekali lagi, TAHNIAH!! Selamat Menjalani Kehidupan sebagai suami isteri dengan baik. (banyak sebenarnya ucapan nak taip, tapi otak blank so cukup cukup sudah cukup sampai disini saja ok. hee LOVE U'OLLS ;*

Comments

nnsr90 said…
Subhanallah! nadia dah jadi isteri orang. Semoga berkekalan sehingga ke syurga dan deiberkati Allah :D

Popular Posts