tagged frOm wiwit suppriyatna nOrfin bt. firmalis

1. Bekas kekasih saya adalah :
firdaus(bkn abg kuh yer~)
2. Saya sedang mendengar:
bunyi cengkerik++hOney bergayut
3. Mungkin saya patut:
tido(padahal nak basuh baju,adeh!malasnyer..)12.47am saat ini
4. Saya suka :
bercakap++makan++jalan2
5.Sahabat-sahabat baik saya :
sume kawan2 sy..sangat sayang kowang ketat2~
6.Saya tak paham:
nape sy sungguh malas malam ini..12.48am
7.Saya kehilangan :
sume pen milik saya(sampai nak tulis pown xde pen..ayoyOo~)
8.Ramai yang berkata :
ekin diam la~
9. Makna nama saya :
byk maksud..antaranya cahaya kerinduan
10.Cinta itu adalah :
sesuatu yg datang dari keikhlasan hati dan tidak boleh dipaksa
11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
tido dengan nyenyak sekali
12.Saya akan cuba :
buat segala yang terbaik dalam setiap yang saya lakukan dan sentiasa cube untuk menikmati hidup dengan penuh kegembiraan.
13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
forever n ever
14.Telefon bimbit saya :
nOkia(wat mse skunk hp model SABUN jer termampu;)p
15.Bila saya terjaga dari tidur :
tros teringat nak basuh baju++tgk hp(bru kejap td)
16.Saya paling meluat apabila :
orang cakap nak hebat saja padahal xseberapa..(cakap macam bagus)
17.Pesta/Parti adalah :
kte enjOy dulu!!;))
18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
hamster(tp klu diberi peluang sy mahu bela arnab saat ini;)
19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
zaman muda mudi dulu..zaman kanak2 rase cam klakar jer bile pkir blk..hee
20.Hari ini :
ku salam puan nurhana n dia ckp kuh byk wat salah that y slalo salam dier..adeh!masalah tol.(nnt sok2 sy la yg puan akan rindu..he ngeh3;)
21.Malam ini saya akan :
basuh kasut saya!!dah macam belacan(almaklum bru balik kem..hee~)
22.Esok pula saya akan :
g klas mcm biase n wat huru-hara
23.Saya betul-betul inginkan :
puan bisness xlagi marah kami(adeh!!aq gan piqa selalu dikatekan pelajar bermasalah..;)
24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
huh!sembap kew muke kuh?..adeh!!xsempat nak mekap..redah ajer..(akibatnyer muke kuh dikatekan pucat)
25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
pst membeli-belah
26.Makanan Barat atau Jepun :
Barat.
27.Bilik yang terang atau gelap :
terang
28.Makanan segera adalah :
maggi
29.Siapa yang anda nak Tag?
eiyka,syayaa,hamira;))

Comments

Popular Posts