aku tidur dikala malam menanti 01JAN2010

seawal pagi ni aku bangun..
terus terpandang laptop yang ku biar dihujung kaki..
(mampus,bapak aku marah kalau nampak ni)..hehee
macam biasa..semalam sementara menahan geram yang tak sudah kerna ku tak bisa melihat resultku..ku tertidur,nak bangun simpan laptop pun dah tak larat..almaklum semalam seharian berjalan..hehee;)
pagi ini ku cuba lagi untuk check result..sabar2,dah boleh bukak tapi tak boleh nak check lagi katanya:

Sorry...!!!
Maaf...!!!

There are too many user connected to our server. Please try again later time.
Terlalu ramai pengguna yang mengakses pelayan kami. Cuba lagi di waktu yang lain.

Try login again?
Log masuk semula?


aduh!!!dah berjuta2 kali plak tu aku try..
takpe2 ekin..sabar2..
so aku pun usha2 blog orang. ramai gak yang post entry pasal new year..
hahaa aku sambut new year atas katil,tidur!!di buai mimpi indah bersama mrs. right..hehee;)

haha saje nak enterprem..ni gambar aku keluar dengan cikpin semalam..
kami tengok Duhai si pari2..que haidar sangat2 shakai!!!dalam cerita tu..
hahaa shengal!!;)

ok berbalik pada entry new year tadi..
so terlihatlah entry wiet2 yang mengingatkan aku pada nolstalgia 2009..
tentang perkenalan ku dengan dak2 rumah sewa(kat melewar,shah alam)..
aku,wiet,eiyfa,sella,jan,aida,zana,hawa,nisa,jan..
disini bermulanya satu kehidupan baru..
dimana rasa suka,duka,sengketa..semua ada..
keluar masuk penghuni lama dan baru..



2009 juga dimana transformasi seorang ekin kepada ekinbaek:)
(haha poyoS je aku,sudah la ekin!!!)
dulu si pendiam yang gila ar simple..kepada si banyak cakap yang shenget..hee;d
cukup disitu,akibat pelbagai kesulitan timbul..
aku gan efa,mohon masuk hostel..
disitu bermulanya era lain bagi kami..
tetapi semuanya tetap sama..cuma kini hanya aku dan efa.
disini ku kenal mereka2 dengan lebih rapat(budak2 kelas,DPM3)..
especially budak2 hOstel..
wawa,chik,adi,umai,syuhada,piqa,teare,dai,fina,yaya...
and untuk unggu band..aku sayang korang semua ketat2!..;)

2009 juga titik permulaan ku kenal dengan atuk ku si kekek..(adakah dia mrs. right yang ku cari??)haha bukan kut. mungkin kawan ku yang shenget benget!! hahaa;)

2009 juga titik terakhir ku..tidak mahu lagi berhubung dengan si 'dia'..(aku nekad!!mungkin~)
mungkin wiwit tahu orangnya..(wiwit,aku sakit hati!!tapi bukan dengan kau la dengan 'dia')huu~

dia si shenget benget bersama anak tersayang..
eh,anak saudara tersayang..hee
thanx tok menceriakan hariku disaatku kekosongan..hee
(saje nak capup gambar kau,kasi famOus sikit..hehee;)

ok 2010 sudah datang...
so buka buku baru..
biarlah semalam berlalu sebagai sesuatu yang lebih mematangkan kita.
dan hadapilah hari ini dengan penuh keterujaan..
dunia2 juga, akhirat jangan lupa..

Selamat datang ESOK.
Selamat tinggal SEMALAM...;)

Comments

w i e t o n l y said…
hahaha
aq tau spe si 'dia'
hahahaha
Akin Amar said…
syuhhh~
diam2 sudah wiet..hehee;)

Popular Posts