11/11/2014 - When you finally LETGO of the past, something better comes along. :)

Wednesday, January 20, 2010

ABC tu Air Batu Campur!!!

Nyam2~
hari ni aku gan chik telah membantai ABC kat warung pak giant..
minggu lepas kteowang dah tibai ais krim goreng dengan waffle..nyam2~
kerja kami memang makan je la..hee
nampak memang sungguh mengancam kan ABC2 ni..
tapi manis sangat lorh...tak pasal2 nanti boleh kena kencing manis plak kunk or aku sememangnya yang tak makan manis2..hee;)
apa2 pun layan la gambar2 aku yang penuh kelazatan nieh..heheheee
(sambil tersengih2 tersipu2..;)







Sekian,sila jangan jelez..heheheee;)

p/s: warung pak giant yang digempar-gemburkan terletaknya di Batu Caves..
iaitu nama aslinya GIANT Batu Caves..hehee;)
Blogger Templates

No comments: