11/11/2014 - When you finally LETGO of the past, something better comes along. :)

Tuesday, January 05, 2010

baju KEMEJA kuning

cuti2 Malaysia~
cuti rehatkan minda,
semuanya kita ada,
Malaysia memepersona..

eh,ape aku melalut ni..hehee
bukan nak cerita pasal cuti2 Malaysia..
cuti sekolah pun dah habis..adeh!
so saje je nak view gambar saya bersama teman2 giatmara Jan 08..
seperti yang dijanjikan 3orang je..hehee
aku,qema and cikpin..:)

cak!!inilah saya..cumil bukan gaya itu?..
ahahahakxz poyos larh..

kami posing2 ala2 mOdel ngetOp gitu..ahahakxz;d
(adakah aku kelihatan gemOk disitu?..;) huu
kerna syafinaz sudah kurus..hee~

peace yO!!
inilah cikpin a.k.a syafinaz
saya bersaya qema a.k.a haqiema..
kami gumbira!!!windu korang nanti sok2..!!
qema.aja2!fighting!!!ingat kata2 brapi aku k..
kalau kita nak buat sesuatu mesti tekad, sungguh2..
jangan buat setengah jalan..insyaAllah pasti berhasil syg..:)

p/s: gila larh dorang kutuk baju aku..hahaa
macam cleaner katenyer?..kerja kilang?..whatever~
tapi rasanya lawa jer..ke aku yang rabun?(memang rabun pun..hee)..
kemeja kuning labuh ni..chik cakap nice jer..huhuu
tapi tak pe, aku tak kisah..
kita kena berfikiran terbuka tuk terima kritikan orang..
cewah.meletOp gitu..hahaa
mak tak kisah nyah..;d

6 comments:

cik EPAL said...

bestnya g ice skating :)

BuLaN iTu aKu said...

ok.. fine...
nak mrajuk..
sebab org tu tak ajak
:(

akiN aMar said...

cik epal: mmg besh..yg kebape kali ntah nie g..hee;)

akiN aMar said...

alolorh..alorh mucuk2..hee
t sok2 kte g together2 yer bulan..;)

faizlaster said...

cantek baju...heee

akiN aMar said...

mekasih ler yer..
hee;)