chik mimpi nuh hujan lagi!!!(jusco memang terbaik wOk!)


haha xada kena mengena pun dengan chik..
tapi memamng chik selalu mimpi nuh hujan..
haha chik,kau memang suka berangan..

he~hah,cuba teka ke mana destinasi kami kali ini?..
yup.jusco..saploh markah bagi yang betul..hehee
jusco wangsa maju-->jusco setiawangsa..
kami memang dahsyat..haha
nasib kami naik teksi pergi sana,kalau naik kereta..
rasanya semua mall pasti kami jelajah..haha
dan rasanya pasti semua duit aku akan habis jugak..hahaa
tujuan utama aku adalah menemani chik shOpping..
alih2 aku yang over..
2,3 plastik bags aku pegang..(bajet shopping banyak,padahal 1plastik 1barang..hahaa;)

sementara tunggu kakak jusco tu ambik kasut..hee
ku terpengaruh dan dipengaruh chik..
finally..ku beli juga kasut itu,hawkeye itu..hu

macam biasa..bila perut kosong..
apa lagi..makan!makan!dan pasti makan!!hahaa
bila ku keluar dengan chik..
destinasi yang akan dituju adalah PIZZA HUT~
hahaa siyes chik sudah ketagih itu pizza..hahaa
aku layan..gila banyak aku makan banyak..pizza++spagetti..haha;)

aku makan paling sopan..hahaa(yup.aku tipu~)

chik,memang sopan..formal gituu(aq xtipu)
almaklum aku org kampung chik,makan guna tangan je,..hee;)

Lastly sebelum balik saya beli ini huruf kerna ia comel..
tapi tak tahu mahu letak dimana..haha shenget je..
A-Asyikin a.k.a Akin a.k.a Abdul K**** J******(haha aku gatal;)

And the Last stesen terminal putra gOmbak..
kami pun pulang..

p/s:aku bawak kereta sampai terminal je..lpas tu naik lrt g wangsa maju..hee
chik kata dia semakin rilex bila naik kereta dengan aku..
katanya lagi,dia rasa dia sebenarnya takut dengan bunyi enjin kereta aku..haha
chik2..please trust me k..i kan pemandu berhemah..hahaa;)

Comments

Azureen Azlan said…
hye akin, have u ever heard about the Hannah Talent contest? lets join bcoz it is fun :)

btw. BEST nya shopping! ehem, review la ur new purchased pls? ;p
Akin Amar said…
hai ween...
owh.yeker?...ok t i usha2 k..
anyway tq..hee

owh.insyallah t klu free i review my new purchased k..
:)
jusco skung tengah sale kan..
ehhehehehehe
bulan dah g shopping ari tu
Akin Amar said…
yup2..rambang mate tgk kn..hee
nsb duit xbyk..klu x..skali2 gan jusco 2 akin beli..hahhaax;)

Popular Posts