fesyen designer...layak ke aku?!~


buhsan!BUHSAN!!buhsan!!!!
gila memang aku gila buhsan sekarang..
buhsan dengan kerja pejabat..dOyaiiii
aku suka jalan2!!!!~~

tiba2 buat aku terfikir sesuatu...
aku rasa macam nak tukar kos je..
kalau kejururawatan eh2 kejuruteraan tak mungkin..(aku pon Xada asas..gila kau~)

apa yang sesuai ek tok aku?..huu
setelah di tilik, di tolak, di tambah..
rupa2 aku ada bakat jadi tukang jahit..hahaaa
macam kelakar je bunyi...redah je la..hee
so rasa macam nak tukar ambk fesyen designer pulak..

boleh ke aku?..ada bakat ke?..yang pasti aku ada asas..
tu yang buat aku lebih yakin..
tapi agak2nya mak aku kasi ke ek?..
tp aku akan habiskan diploma aku dulu(business managment) aku ni dulu..
lepas tu tengok la apa yang tercapai untuk aku..
wah2 dah nak macam lagu tak tercapai akalku..hee
aku redha je..~
tapi siyes memang aku buhsan duduk dalam pejabat..huu~
Xsenang duduk beb!!!

p/s: perempuan akan sentiasa kelihatan cantik dimata teman lelakinya..dan juga sebaliknya..
kiranya tak kira la selebet mana pun pakwe atau makwenya..itulah kuasa cinta..hee;)

Blogger Templates

Comments

ijad said…
selamat tahun baru...
w i e t o n l y said…
aq ske p/s ko tu..
btl2..
aq sokong
=)
akiN aMar said…
ijad: selamat tahun baru juga..;)

wiet2: hahaaa Yup.memang selalunya..bukankah cinto itu butO?..hee;)

Popular Posts