Mr. Right??!!!serius aku jelez gan sOphia Ridza!!!


wah!!tiba2 hati aku terketuk akibat diketuk dengan pengetuk...hee
ape2 jela..sebelum tu,nak bagitau..
si chumill diatas nie..my kim bum..hee;)
sape kenal SOPHIA RIDZA???~
tiba2 aku rase jeles sangat gan seseorang yang bernama SOPHIA RIDZA..
hee~ xde la jelez mane..cume rase cam sophia tu bertuah sangat..
gila gentleman itu boyz..
bile la agak2 nya aku akan jumpe org yg segentleman itu..hee
mr. right!!!!dimana kamOoo..????!!~
bagi yang tak paham dengan ape yg aku cube cakap..
sile ler klik ini video..
ini merupakan show talk kat korea..
sophia merupakan pelajar Malaysia yer yang blaja kat kOrea..
ape yang boleh aku simpulkan adalah..SO SWEET~~~:)
p/s: hati chik tibe2 tawar secara drastik bile aku cakap..
aku dah tengok gambar awek nuh hujan gan nuh...
maaf chik..ku tak tahu..ia bisa menyakitkan hatimu..
(chik delete semua gambar nuh dlm hp die..huu~)
rase bersalah plak..
maaf seribu bahasa chik..;(

Blogger Templates

Comments

Popular Posts