Praktikal.semalam,hari ni dan seterusnya..


Alhamdulillah..hari ni hari ke 2 aku praktikal..
semOga hari2 mendatang akan lebih dipermudahkan Allah..
semOga semua sifu2ku(bos++kakitangan PNBI) memberi tunjuk ajar pada saya si budak baru belajar nieh... Hari pertama aku diberi tugas oleh En. Ishak merangkap bos aku, untuk call klien tapi aku agak cuak gak la..Almaklum,baru masuk tak tahu apa2..last2 kak Haniza yang tolong aku call.thank akak..akak ni kire senior la..dia praktikal sini gak tapi dah sebulan start..
and aku just buat kerja typing jer..lepas tu kitaorang round2 pnb,(ceh,round konon..padahal kena pergi mintak sain++hantar surat kat tingkat 30..hee)nghee
doakan kelancaran praktikal saya ye kawan2..:)

buat kawan2 DPM..aku sentiasa merindui korang semua..korang tetap dihati.
ayuh kita berjuang tok praktikal(haha dah macam nak pergi perang dunia ke-3 pulak dah..hee;)

AJA2!!FIGHTING!!!!:)

Comments

Popular Posts