11/11/2014 - When you finally LETGO of the past, something better comes along. :)

Friday, January 22, 2010

si arsenal yang terus misteri..


ini kisah tentang kereta itu lagi..hee kuang3
(ku smbng drpd entry lps..)
sebelum tu,sapa nak tahu pemilik kereta ni sila angkat lutut lagi sekali??..hee
wah!!aku nampak chik sorang je yang angkat..ngeh3~
so dengan kesungguhan luar biasa chik..
kami pun macam tak de kerja..
menanti la penuh debaran tuk tahu siapa si pemilik empunya kereta..
and memang kejutan...
agak2 siapa?..sebelum tu aku telek sticker student tu tulis polisas...
memang aku dah agak..tapi ntah la..chik shenget jer!!hahaaaa
biar larh si arsenal tu menjadi misteri~..hee ngee~
;)
Blogger Templates

Blogger Templates

6 comments:

syaaya said...

opss...
my bdk poli???
huhuhu..
hampeh

akiN aMar said...

hahaaa
2la pasal..
first2 aq terfikir gak ko..
and andaian aq...
mungkin ko kowt..tp yg pelik ko boleh ke bwk keta?..hee;)

syaaya said...

mn larat nk bw beb..
takat pandu lepas ar...
hihihihi

hans said...

siapa plak si arsenal tu akin?
boyfriend kahg>>?

ummi said...

wahhh akin budak poli eh?hehehe.

apa yang misteri sangat tuh?hmm

akiN aMar said...

syaaya: ahahahakx yola kan..
ngatkan gagah td..hee;)

hans:hahaa bkn ler..ntah ler..
xknal pown..hee;)

ummi:yup.ku poly shah alam...hee
hahaa xtaw ler...yg misterinya kami xknal si arsenal 2..hee;)