jejak kasut bersama yang tersayang..

keluar!keluar!keluar!!
adeh!!aku nie memang tak leh duk diam kat rumah yer?..
setiap minggu berjalan je kerja nyer..hee
plan minggu ni,sempena raya tahun baru Cina memang byk plan la kan..hee

sekarang ni xde lagi title 'pen drift ' sejati dah..hee
sekarang aku perem-it sejati plak..hee
almaklum..saya dah tak ada kereta..~;)

13Februari2010..
this picture befOre gerak pergi midvalley..

aku macam biase, sokmo keluar date gan chik jer..
hee;)

..minggu nie sesi jejak kasut dengan teare..
gan adik dia si amer 2..
perghh!!memang penat mendengar teare membebal..
hee~ tapi memang lepas windu larh kteowang..
aktiviti selalu macam biase bOwling time!!!hee:)
aku macam biase kalah bOwling..dengan sangat teruk pulak tu..hee
dasat2..aku ni..tapi aku memang nak kalah..nak bagi kawan2 gembirakan..hee
(poyos Moyos je aku kan..ngee~;)
MISHHHHHHHHHH u sO much TEARE!!!!!!;)
tak tersempat plak kteowang nak snap2 pict..teare kena balik awal..huu

ini si teare GEMPAK!!:)

ini plak si adeq amir..(sowy akk cilok gmbr kamO kat fb..hee;)

nie plak gmbr lame..saje~nak ingat nolstalgia dulu..hee
nway MISHHHHHHHHHHH u all sO much la!!!!:)
teare tak mau sedih2 tau..syg kau!!!

p/s: dalam sehari..45bonggol jalan aku kena redah pergi kerja gan chik..
memang exercise tol la aku cakap gan chik..hee;)
Blogger Templates

Blogger Templates

Comments

Popular Posts