11/11/2014 - When you finally LETGO of the past, something better comes along. :)

Saturday, February 13, 2010

KELUAR!KELUAR!!KELUAR!!!!

Wangsa Walk memang SYOK larh..(ceh.padahal same je gan tempat2 lain..)
saje nak view gambar2 time kteowANG keluar pergi WANGSA WALK minggu lepas..
best..tu pown klu boleh tak nak balik..
coz tak abis tawaf lagi..hee nak pergi JJ pown xtersempat lorh..
coz cuaca tak mengizinkan..hee;)

.akin.

.chik.

.wawa.

bertiga lebih baik..

kami memang kaki gambar..hee:)

ape2 mende la ni kan..hee;) layan~

mari kawan kita membaca..

mari rakan timba ilmu dengan membaca..hee
(berkempen jap;)..
kat MPH sompat lagi kteowang pOsing kan..hehehee

.cicik.manggo disitu..
.kikien.blackcurrent disitu..hee;)

time to go back!!ayuh.pulang...:)

p/s: kami mempunyai minat yang berbeza..pendapat yang kadang kala tidak sekepala...
tetapi kami tetap kawan yang bersama suka duka..kerna..
kami bisa berkongsi masalah, bersama mencari penyelesaiannya..:)
Hope kita kawan BAIK selamanya..
Blogger Templates

4 comments:

hans said...

tgok MPH tingat aku nak beli buku dkt sana
gigih buat member card ari tu
hahaha

GhOsToNe said...

wah2!

besh2!

akiN aMar said...

hans: wah!bagus2..klu nak buat member card cam ne ek?..hee;)

ghostone: haha mmg besh pown..:)

hans said...

loh
minta je la dia borang tu
ko isi time tu juga dapat