11/11/2014 - When you finally LETGO of the past, something better comes along. :)

Friday, February 05, 2010

kenapa aku tidak se-POPULAR Fahrin Ahmad??!!!..

hahaa ape kena mengena Fahrin Ahmad dengan aku..????~
rata2 blog aku pergi kerap kali memperkatakan tentang Fahrin Ahmad..
ape kurangnya aku?..(banyak je kurang kOwt..hee;)
cOp2..bukan itu yang nak diperkatakan..tapi..

ini cerita tentang tahap ke-tidak popularnya yang gila kentang aku dOlu2~..
dah berjuta2 bdk2 student teknik sepang 2nd batch..
yang tanya aku..ex-student sepang 2nd batch ker??!
xpernah nampak pon..?????!!
hahaa~ penat plak aku nak mejawab..hee
dan yang selalunya aku jawab jawapan tetap same..
almaklum..low profile..duk kelas pon ceruk2 mane ntah..hee;)

pelik tak pelik kan..
budak2 sepang kenal aku balik pun kebanyakkan dekat Politeknik Shah Alam..
and dekat ruangan sosial..facebook++myspace..

kenapa semua ini berlaku???kerna aku dulu ni malu2 kucing ckit gitu..
pendiam plak tu..sape la nak kawan aku..sOb3~ ;(
(buat citer sedih plak aku nie..hehee)

apa2 pun kini semua sudah berubah..semua itu hanya tinggal kenangan..
kenangan tetap kenangan..semalam adalah semalam..
apa2 pun hidup mesti diteruskan,..ngee~;)

nie time awal f5-lawatan ke-PD..under Persatuan Silat Cekak SMTSS:)


nie lak time akhir f5-jamuan akhir Softball SMTSS(wakil skul beb..hee;)

Blogger Templates

No comments: