mengapa aku tidak petah berkata2?

lidahku selalu kaku tatkala ku dipertanggungjawabkan untuk mengangkat telefon..
adakah ini disebabkan, masalah_aku yang kurang keyakinan diri?..
pada realitinya aku memang seorang yang tidak pandai berkata2 apatah lagi bermadah..
(that why larh,i xreti nak bodek2 orang ni..hee;)
apatah lagi2 yang memerlukan aku untuk berkata2 dengang formalnya..

maaf aku tak bisa..
sesungguhnya aku hanya insan biasa yang banyak kekurangannya..
tapi tiada siapa bisa mendengar rintihan aku disini..
disebabkan masalah komunikasi ku ini jugalah yang mengundang rasa segan dihati..
kerna mereka semua jauh lebih hebat dari diri ini..
kerna aku insan biasa~

apa2 pun aku pegang kata2 ini:

gagal mencuba adalah lebih teruk daripada..
kita gagal setelah mencuba..(aku cilok dari mane ntah..hee;)
apa2 pun BERANI UNTUK GAGAL!!!
kerna kegagalanlah yang boleh membawa kita kepada KEJAYAAN!

doakan kejayaanku yer kawan2..sama2 kita berjuang untuk suatu yang berbeza..

p/s: thank you so much kepada kipas2 susah matiku and also kepada silent reader ku sekalian..LOVE u all larh..MUAHXZ:)
Blogger Templates

Comments

Popular Posts