tentang masalah semalam


Wah!!!tak sangka sudah lebih seminggu aku menjalani latihan industri(praktikal).
macam2 dah berlaku..

tentang masalah semalam..
hari ni aku lebih cOol..
walaupun masih ada sisa2 kemarahan..
mana tidaknya..kereta aku buat hal semalam..
mana wa bleh sabar beb..
wa dah cakap sama abah..kereta tu memang ada problem..,
abah tak nak percaya..wa bengang la..
dah la kereta mati tengah2 jalan raya besar..
('hati panas je beb!!)sabar2~
dikesempatan ni gak aku nak ucap..
'terima kasih banyak2 kat abang semalam yang sudi tolong aku..'
yang lain tolong tengok jer lobey..huhuu

p/s: naik motor(aku still driver setianya) dengan chik rupa2nya lebih menakutkan daripada chik naik kereta gan aku..
mana tidak nya..jap2, bapak_polisi2(sambil menjerit2)..
terkezut(terkejut) mak, nyah..hee;)
elok2 aku nak terus,terpaksa brek..hehehee;d
Blogger Templates

Blogger Templates

Comments

Popular Posts