bila mOtor KAPCAI buat hal!

Arghhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!macam shakai!!
hari ni mOtor aku buat hal plak..
yang tak menahannya..
boleh plak mOtor tu mati tempat yang sama masa kereta tUrbO aku problem dulu..
dOyai..tOmpat tu memang dah kena orang buat2 ko apO?..
(eden tOrai speaking nOgori....he~;)
adeh!

sabar, akin sabar!!!
setiap benda pasti ada hikmahnya..
pasti ada sebab nya..huu

mOtor kapcai nieh akan ku campak ke kedai mOtor!!hahakx
nasib Naim(adeq aku ok)
sudi offer bagi pinjam mOtor dier..
klu tidak berjalan kaki la aku pergi kerja(praktikal)..hee
7hari, 7malam pon belum tentu sampai..hahakx;d

nOtahati 1 : huhuu~ line skunk lambat gila..
elok2..nak rOund2 keliling dunia..
eh2. rOund2 keliling blog kawan2..
terus mati mOod aku..huu
nak buka faceboOk pown jadi malas..huhux~
kawan2..nanti saya rOund2 blog2 kawan2 k..

nOtahati 2 : hehehee kak hazirah PNBII..
tempat aku practical makin menyengal!!


Blogger Templates

Comments

farhana said…
Huyyo minah rempit rupe2nya..
hihi kidding =P
Akin Amar said…
bilis: haha yup.kamO first..

farhana: hahaa wa mmg rem-it sejati ..hehheee;)

Popular Posts