11/11/2014 - When you finally LETGO of the past, something better comes along. :)

Sunday, March 14, 2010

kelmarin aku stresS!!!


kelmarin aku stresS!!!
aku angin!!!
aku angin dengan abah..
angin yang buat aku rasa sangat dan lagi stress..
yang sememangnya aku dalam tekanan...

semalam aku slOwtalk dengan abah..
aku cerita semuanya..
dan abah tahu punca aku baran kelmarin..
kerna aku sangat stress...


hari ni,
aku bebas..
bebas dari stress..
aku cuba kawal amarahku..
yang sememangnya angin kus2 kekadang..

aku sabar selama ni..
tapi kelmarin aku tak mampu lagi bersabar..
kipas2 buat aku tekanan!!!
esOk,tiada lagi kipas2..
tapi abah suruh aku prOfesional(dah macam kerja plak)..
ye abah.saya tahu.saya paham..

terima kasih abah..
kerna faham situasi ekin;)..

nOtahati: bye2 stresS!!! selamat datang dunia baru..

nOtahati: cerita aku pasal streSs je kan..hahaa lepas aku akan pastikan tak wujud lagi perkara sebegini..biasa la lumrah idup..

Blogger Templates

4 comments:

koru said...

wah..satu hari tanpa stress!macam na leh hilangkan stress tu eh?

koru said...

wah..satu hari tanpa stress!macam na leh hilangkan stress tu eh?

akmal-hacks said...

hehe.. bgus r klu da x stress..
x elok ntuk ksihatan k..
hihi

akiN aMar said...

koru: bz kan diri tanpa perlu pikir ape2..hee;)

akmal: ok.tq akmal..
i try tuk xstress2 slalo sgt..;)