mencari SAHABAT yang hilang..~


Sekali lagi aku berputus asa dalam mencari kebenaran cinta..
Cinta hati yang ntah kemana hilangnya..
bersama Sang pria pujangga yang terus hilang tanpa khabar berita..
huu~ sadis tol aq nie..
cinta hatie pergi tinggalkan daku sepi disini tanpa pria yg menemani..;(

testing2...,1,2,3...
ok.ntah kenapa hari ni aku rindu bangat samaZaman2 aku darjah 1...
walaupun hanya setahun je aku sekolah kat sane..
kat Sekolah Rendah Taman Kepong..(xsilap la..)
ade gak sesetengah perkara yang aku masih ingat..
sweet je dan rase kelakar pon ade..hee;)
saya budak baik...
kelas 1biru..
lawak je dulu..hahahaa

teringin gila kOwt nak jumpa kawan2 darjah1 aku..
walaupun sebenarnya aku dah lupe sape&name dorang..hee;)
sO sape2 yang penah sekolah sini sila bagitahu aku k..
k SAYANG korang!!!

nOtahati: sekarang ni,aku asyik ketagih lagu PUTUS jer..Melda Ahmad..
hari2 nyanyi..setiap saat nyanyi..bila sunyi nyanyi...sume nyanyi la..hee
kak Hazirah pun buhsan dengar..hahaa ntah laa~;)

Blogger Templates

Comments

knagan trindah 2...
mne lah lupe kan2...huhu
nabila said…
frenship never end!!!

Popular Posts