11/11/2014 - When you finally LETGO of the past, something better comes along. :)

Monday, March 08, 2010

Sehari bersama SAHABAT.

7/03/10;
Minggu ni,kalau difikir2 mahu berehat kat umah je..
tapi syafinaz ajak pergi Plaza Low Yat..
aku pun lame tak hangOut gan die..
sO disini bermula satu pergembaraan...
hee poyos jer bunyi ;)

ini dia kawan baik saya.
nama dia syafinaz a.k.a cikpin
tapi nama chumil dia scha..hehehee;)

ini plak..budak sesat jalan..
sape kenal dia..sila tunjuk jalan pulang k..
heheheeee;)

taraaa~nOor chicken rice shOp..
ape lagi..nasi ayam la jawab nya..nghee;)

wah. sebelum makan pOsing jap..
bersama hP syafinaz..hee
(skema nya aku panggil cikpin, syafinaz..hentam la labu..hehee~;)

si cumill..;)

hahhahakx ini sewaktu aku mengerahkan muke untuk jadi lebih cumil dari biase..
cumill bukan?...
macam korang2..hee;) malu i~

syafinaz.
hahaa bulatkan pipi anda yer kawan2..
supaya cumill macam akin(haha perasan lagi~;)

and lastly..kitaorang beli ini..
together2 gitu..
tanda ingatan sepanjang zaman..hee
so SWEET..:)

ayuh kita pulang!!!

'cepat syafinaz..last jer..'
kate akin pada syafinaz..hehee;)

thanx syafinaz sudi ajak saya jalan2..
jejak Pavilion buat pertama kali..hehee;)

thanx kasi pinjam HP..
thanx sudi tangkap gambar saya...
thanx sudi bawa motOr untuk saya..
thanx sudi jadi kawan saya..
thanx untuk segala2nya..hee
LOVE u DARLING!!!!=)
misz u!!!
Blogger Templates

2 comments:

.khai. @ drcomot said...

wat reunion ngn member2 mmg best(:

akiN aMar said...

khai: thu xper kan..hee;)