cerita kelmarin..bukan cari pasal, tapi pasal KITA~

..begitu banyak cerita ada suka ada duka..
cinta yang ingin ku tulis bukanlah cinta biasa...
ops.terlebey sudah..hee;d

ini cerita bukan pasal cinta..tapi pasal KITA.
minggu lps..arie rabu kan aku mintak cuti kat bOs..
akibat otak jem dgn terOx sekali..hee yea!!bOs kasi cuti..
tapi alasan cam tak logik je kan?..hentam la labu...lalalaa~

hee sebenarnya aku g terbang mencari bintang..
sebelum tu cube teka ape menatang nie?..
nOpe.bkn hamster tapi arnab..hee
(celah bile lak korang ckp hamster ek?..ngeh3~;d)

aqlolorh..tomey2 nyer dier..hee^_^
mane ye nie?..cepat teka??..
(aish.aku mmg suka main teka-teki kan..wakakaaa~)
ape?zOo negara?..tentt~ nOpe.tolak saploh markah..hee;d

(selingan jap~aq bersOsial bersama si kechik~;)

nOpe lg.ini bukan dewan org ramai..
(coZ belakang 2 kelihatan sesak ckit..kui3;)

pusat jagaan arnab???~bukan juga..

ini adalah....
Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah,Shah Alam.
saya bukan pergi bersiar-siar@ke kelab dangdut yer bak kate 'org' tu.ngee~;d...
tp saya pergi kerna beberapa hal...
and alalng2 kitorang terjah la jap..kat Karnival Keusahawanan nie.
nak skodeng2..ape yang best kan..

pendapat ikhlas dari aku..
siyes,xmeriah langsung..
aku rasa tahun lepas lagi meriah kOwt..
aku bukan cakap sbb last sem aq pown join..
tapi dari apa yang aku lihat..
mana idak nya..bila aku tanya dak2 tu, nape xpromote kedai 'korang'???
dorang leh jwb..kami 'redha' je..
aish. ade ke istilah 'redha' klu korang xusha???dOyaiii

semua makanan yang aku cari xada lorh..tak ada yang interesting pown..
siyes beb..karnival sebelum nie..lebih mengujakan aku..
kurang 'strategi pemasaran'..tak kreatif dlm mengeluarkan produk..
aish.sungguh lantang aku bersuara..hee
ntah itu cuma pendapat..sorry ye..

mcm sem lepas byk produk yang di inovasikan..
antaranya.. pisang goreng yang di salut coklat(pisang goreng tu digoreng dgn cokflakes)
pergh!!sedap tu beb..
sate kuah bbq..(sampai hari nie still dihati semua)
ais krim goreng..(susah beb nak cari~;)
and apa ntah lagi..

...daN tak ada semangat bersaing yg sihat langsung..sebelum nie..
kitaorang bukan fight.tapi sekadar nak buat yang terbaik..
so nnt korang akan lebih bersungguh nak berniaga..
kami siap promote kedAI org lain gak lg(tolong-menolong)...gila best!!!!;)

dah la malas nak bebel..akin stOP it.
ok layan la gambar2 ngekngok kteorang nie..hee;)

hahaa~ piqa test rasa rojak nie...
jgn main2 ustaz Rahim(chik punya k~) yang buat..hee;d

eh2.tersOsat lg 1tangan..nmpk sgt aq bOsar..sampai leh tutup chik..hee;d

kali nie kami bertiga..
firstime beb..jumpe piqa sepanjang LI nie..
lepas windu same kamO piqa!!!:)

yes!berjaya tutup chik lg..hee;p wek!!

chik.sila tunjuk gigi!!amacam keras kerajaan akinamar..hee;d

chik.piqa.akin

aku mmg suka..gambar aku separuh2..hee;d

dlm train.peace yO!!!

kami memang riuh la..
almaklum lame xjumpe..
sampai ada budak bikin wa panas..
apa dia ingat aku nie adeq2 dia ke???~
aku tahu la..kitaorang nie kechik2..
nmpk cam dak jah 6 sume...(tentt~~hee;)
tapi agak2 la mulut 2..dasar mulut bau longkang.
spOi mOod aku je tenuk sorang nie..aish..;d
ok nOktah.

nOtahati : kadang2x kite xsedar yang kite ni dh byk kali menyakiti hati orng lain... kite slalu nk org jge hati kite, tpi kite xpenah nk jdi hati orang...sO maaf kawan2 kalau saya begitu ye~ ;) Kita manusia takkan pernah lari dari buat silap..^_^
Blogger Templates

Comments

Nadiah Arisya said…
ble la agaknya gmbr adi ada kat blog ekin ye...uwaaa,,,hahahah
Akin Amar said…
hua3~ 2la..adie bkn sudi nak kuar2 gan kte...snap2 pict gan kte..heheheee kui3~;)
Nadiah Arisya said…
ui, amik pic la kegemaran adie skrg tau..huhuhu
xpe2. t msuk poli kita tgkp gmbr k..hahaha..smpai memory full..

Popular Posts