Happy Birthday tOk si GADIS saya...


02/04/90
ANAZ!!!!!Happy Birthday!!!
akhirnya kamO dah meningkat dewasa yer..
dah masuk alam 20-an..
sO terpaksa panggil kamO PAKCIK la kan!!!hehee
apa2 pon..semoga kau berbahagia disamping yang tersayang..
&semOga sukses sOkmo dalam hidup..
sayang kau selamanya..hee;)

hahaa..bukti ketinggian si gadis..wakakaa~
klakar jer..;d

cian ko nyah..hee
yang penting aku cumill disitu..ngeh3~;)

anaz shengal!!!
ini dikala..aku baru start nak drive kereta(baru dpt lesen..hee;)
tq anaz+tyqa..sudi teman aku habiskan minyak kereta..
gila gempak kan aku bawak?..
mati2 enjin..tgh2 bandaraya Kuala Lumpur..bahahakx;)

tadaa~si Anaz ngOkngek!!
windu sama kau la bOngek!!!
tapi aku paham...
awex first right?..
it's ok..aq paham2~(pura2 je..hee;)
143~~

nOtahati: saje pOst awal sehari..time tgh ada mOod..hee;)
Blogger Templates

Comments

Popular Posts